رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه، افزود: سه مرکز سم‌زدایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به معتادان در حال ترک خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 05 August 2017
رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت: مستمری 48 مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی برقرار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جهانگیر افشانده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت : دو مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در شهرستان فعالیت دارند که به زودی مرکز جدید راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه، افزود: سه مرکز سم‌زدایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به معتادان در حال ترک خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی کلینیک‌های توانبخشی گفت: در این کلینیک‌ها سه روز در هفته گفتار درمانی و کار درمانی به طور رایگان انجام می‌شود.

افشانده تصریح کرد: در مراکز توانبخشی شبانه‌روزی بیماران اعصاب و روان نگهداری می‌شوند که به ازای هر بیمار در ماه 510 هزار تومان هزینه نگهداری از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود.

وی،تعداد مراکز توانبخشی روزانه در شهرستان را سه واحد برشمرد و گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای فاطیما با ظرفیت 33 نفر، مرکز عقب ماندگان ذهنی توانا با ظرفیت 33 نفر و مرکز توانبخشی مراقبتی توان‌یار با 30 نفر به جامعه هدف خدمات‌رسانی دارد.

افشانده با بیان اینکه مستمری 46 نفر از مددجویان در سال 96 به علت فوت یا ازدواج قطع شد، افزود: 48 مددجوی پشت نوبتی به چرخه حمایتی بهزیستی افزوده شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
شماره تلفن؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار