رئیس هیئت سه گانه استان :در این رقابتها تیم سه گانه نونهالان استان شرکت داشت و توانست توسط آیدین لوا به مقام چهارم ،محمد اسکندری به مقام هفتم و مبین حسینی به مقام سیزده دست یافت.
کد خبر: ۴۷۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 05 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس هیئت سه گانه استان از کسب امتیاز 690 و رتبه پنج هیئت سه گانه استان در کشور خبر داد.

آتیلا لوا ،رئیس هیئت سه گانه استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :

هیئت سه گانه استان با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان و تلاش شبانه روزی تمامی دست اندرکاران و ورزشکاران، این هیئت با رشد ۱۱پله ای رتبه ۵ کشور را کسب کرد.

رئیس هیئت سه گانه استان اظهار امیدواری کرد با حمایتهای بیشتر اداره ورزش و جوانان و همچنین تلاش بیشتر در سالهای آینده شاهد رشد و ارتقاء بیشتر هیئت استان در کشور باشیم.

لوا حضور علی عباس نژاد بهمراه تیم ملی در مسابقات آسیایی اندونزی را از افتخارات ورزش استان و رشته سه گانه برشمرد و خواستار حمایت بیشتر از این رشته در سطح استان شد.

رئیس هیئت سه گانه استان که بعنوان مربی تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا میانه در کشور قزاقستان حضور داشت در خصوص این مسابقات گفت:
 
 کسب رتبه 5 هیئت سه گانه استان در بین هیئت های سه گانه کشور

در بخش بانوان این رقابت ها خانم شکوه طیاره خواجوی سه گانه کار شایسته کشورمان با کسب مقام سوم این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت و خانم عالمه سادات جباری سه گانه کار دیگر کشورمان نیز در این رقابت عنوان ارزنده چهارمی را به دست آورد. این موفقیت تاریخی در حالی به دست آمد که خانم ها طیاره و جباری دو تن از سه گانه کاران شایسته کشورمان برای نخستین بار و در پی تایید پوشش اسلامی سه گانه بانوان در وزارت ورزش و اتحادیه جهانی سه گانه (ITU) فرصت حضور در مسابقات بین المللی را پیدا کردند.

در بخش آقایان این مسابقات نیز نوید سلیمی پور سه گانه کار سخت کوش کشورمان با اختلافی ناچیز نسبت به نفر سوم به مقام چهارم دست یافت و این در حالی بود که سکوی سوم مسابقات به هیچ عنوان دور از دسترس وی نبود.

رئیس هیئت سه گانه استان از حضور تیم نونهالان استان در مسابقات قهرمانی کشور در قم خبر داد و افزود:در این رقابتها تیم سه گانه نونهالان استان شرکت داشت و توانست توسط آیدین لوا به مقام چهارم ،محمد اسکندری به مقام هفتم و مبین حسینی به مقام سیزده دست یافت.

این مقام مسئول برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری و مسابقات انتخابی و مدارس استعداد یابی را از دیگر برنامه های خود و هیئت سه گانه استان ذکر کرد و افزود:قطعا با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد رشد و شکوفایی این رشته در کشور خواهیم بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار