تاجگردون : اگر مسئله ای در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی پیش آید در چینش افراد سلیقه ای است وگرنه مجلس و دولت در اهداف و برنامه ها نقاط مشترک دارند.
کد خبر: ۴۷۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 06 August 2017
یکی از مباحثی که معمولا پس از پایان رقابت های سیاسی بسیار معمول و مدتی است عادی شده است ، بحث لابی گری و سهم خواهی است . پس از اتفاقاتی که در این خصوص حول فراکسیون امید مجلس رقم خورد ، تا حدودی بحث سهم خواهی جریانات رسانه ای شد ، اما این موضوع پس از مدتی از طرف فراکسیون امید تکذیب شد. حال غلام رضا تاجگردون هم معتقد است که هیچگونه لابی گری برای تعیین وزرای دولت توسط مجلس صورت نگرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون معتقد است که نمایندگان مجلس برای کابینه دوازدهم لابی نکرده اند.

نماینده مجلس: یکی از کارهای نمایندگان مجلس لابی کردن است اما برای تنظیم فهرست وزرای پیشنهادی این کار انجام نشد.

غلامرضا تاجگردون در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: اشتراک های دولت و مجلس در مقایسه با دوره های گذشته بیشتر و هدف آنها مشترک است.

وی گفت: اگر مسئله ای در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی پیش آید در چینش افراد سلیقه ای است وگرنه مجلس و دولت در اهداف و برنامه ها نقاط مشترک دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور باید کابینه ای را به مجلس ارائه کند که نمایندگان بدانند برایند کارکرد وزرای پیشنهادی تحقق اهداف مشترک دولت و مجلس است.

تاجگردون گفت: مجلس نهایت همکاری را در دادن رای اعتماد به فهرست وزرای پیشنهادی خواهد داشت اما دولت باید در روش ها و رسیدن به اهداف در موضوعاتی مانند تعاملات بین المللی و رفع بیکاری با مجلس هماهنگ تر و نزدیک تر باشد.

وی افزود: اگر دولت بتواند با مجلس شورای اسلامی در مسائل گوناگون اتفاق نظر داشته باشد سرعت انجام کارها بیشتر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار