اینحانب بعنوان فرزند و خادم شما و از باب صله رحم متواضعانه و خالصانه از طرف های درگیر استدعا دارم ، با صعه صدر و قدرت ایثار و ازخود گذشتگی که در وجود شریفتان سراغ دارم خویشتنداری نموده و پیگیری موضوع و احقاق حق را صرفا از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری نمایید .
کد خبر: ۴۷۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 06 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درگیری خونین در منطقه چاروسا و به بهانه نتایج انتخابات در یک مراسم عروسی صورت گرفته است ، عدل هاشمی با ارسال درخواتی از مردم برای پایان درگیری ها تقاضای خویشتنداری نمود.
متن پیام عدل هاشمی به شرح زیر است :
مردم شریف و نجیب شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا

با سلام و تحیات فراوان و تبریک میلاد با سعادت امام هشتم به شما محبان آن حضرت، پیشینه نیک و نامی مردم آن حوزه بویژه در اصلاح ذات البین « وَ أَصْلِحُوا ذاتَ بَيْنِكمُ » که نشان از تدین و شناخت کامل به دین مبین اسلام و عمل به دستورات آن و نیز وصایای ائمه معصومین (ع) از جانب آن مردم فهیم و اصیل است و از طرفی بارزترین نشانه مسلمانی٬ رشد و فرهنگ متعالی مردم٬ بویژه روحانیون و بزرگان و معتمدین منطقه می باشد که همگان نیز به آن معترفند. برخلاف انتظار باخبر شدم که متأسفانه درگیری و زد و خورد در بین شما رخ داده که خوشبختانه پایان یافته که از حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی تشکر میکتم.
اینحانب بعنوان فرزند و خادم شما و از باب صله رحم متواضعانه و خالصانه از طرف های درگیر استدعا دارم ، با صعه صدر و قدرت ایثار و ازخود گذشتگی که در وجود شریفتان سراغ دارم خویشتنداری نموده و پیگیری موضوع و احقاق حق را صرفا از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری نمایید و اطمینان داشته باشید که متخلفین تحت پیگرد قانون و موضوع بصورت ویژه و به سرعت در حال بررسی است.
به جوانان عزیز توصیه می کنم که از هرگونه برخورد و عکس العمل احساسی پرهیز نمایند و از روحانیون بزرگان٬ معتمدین و ریش سپیدان منطقه که ستون و مأمن مردم هستند تقاضا دارم که با جدیت تمام و با تمام توان در برقراری آرامش٬ کوشا و ساعی باشند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد. با توجه به صداقت و صافی و روراستی که سراغ دارم مطمئن هستم که بزودی کظم غیظ حاصل و صلح و آشتی برقرار میگردد که رضایت خداوند در آن است.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ .
الَّذینَ یُنْفِقُونَ فِی السَّرّاءِ وَ الضَّرّاءِ وَ الْکاظِمینَ الْغَیْظَ وَ الْعافینَ عَنِ النّاسِ وَ اللّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ
وَ الَّذینَ إِذا فَعَلُوا فاحِشَةً أَوْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ ذَکَرُوا اللّهَ فَاسْتَغْفَرُوا لِذُنُوبِهِمْ وَ مَنْ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللّهُ وَ لَمْ یُصِرُّوا عَلى ما فَعَلُوا وَ هُمْ یَعْلَمُونَ
أُولئِکَ جَزاؤُهُمْ مَغْفِرَةٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ جَنّاتٌ تَجْری مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ خالِدینَ فیها وَ نِعْمَ أَجْرُ الْعامِلینَ

ترجمه:
همان ها که در توانگرى و تنگدستى، انفاق مى کنند؛ و خشم خود را فرو مى برند؛ و از خطاى مردم در مى گذرند؛ و خدا نیکوکاران را دوست دارد.
و آنها که وقتى مرتکب عمل زشتى شوند، یا به خود ستم کنند، به یاد خدا مى افتند؛ و براى گناهان خود، طلب آمرزش مى کنند. و کیست جز خدا که گناهان را ببخشد؟ و بر گناه، اصرار نمی ورزند، با این که مى دانند.
آنها پاداششان آمرزش پروردگار، و بهشت هائى است که از زیر درختانش، نهرها جارى است، جاودانه در آن مى مانند، چه نیکو است پاداش اهل عمل.

عدل هاشمی پور
1396/5/15
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
از قلعه ریسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
امیدوارم که با کسانی که در انتخابات شهر قلعه ریسی خراب کاری دراوردن با انها برخورد بشود از بابت کسانی که از هفتم به سوم رسیدن و به خوسوس با قضی این شهر که با متخلفین هیچ برخوردی نکرد و
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
رطب خورده چگونه منع رطب میکند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
فکر کنم از روی نامه های پیامبراکرم که مردم را به راه راست هدایت می کرد کپی کرده والان خودش را ماورائی تلقی می کند. اگر راست می گوید نماینده مردم است مستقیم ورود کند کمی از همان پولل قبلی هم خرج کند اصلاح ذات البین نماید خوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
آخه خدا خیرت بده این چه انتظاریه شما دارید ، مگه اشکالی داره از سخنان پیامبر کپی برداری کنه ! تازه باید افتخار هم بشه / در ثانی مگه قراره اون هر چی افتضاح تو حوزه می شه حلش کنه؟!! پس این دولت تدبیر و امید و نیروهاش چیکاره اند؟
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
چرا بخشدار توسط اطلاعات دستگیر شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار