کد خبر: ۴۷۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 06 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد و درپي تصادف دانشجوي پزشكي شهرستان بهميي در مسير اصفهان ياسوج  دكتر احدي قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ضمن شركت در تشيع جنازه دانشجوي متوفي مرحومه سيمين خوبي زاده با ابراز تسليت و همدردي به نمايندگي از دانشگاه علوم پزشكي پيام تسليت دكتر اسماعيل ايدني رياست دانشگاه علوم پزشكي را به خانواده محترم خوبي زاده اعلام و در مراسم تشيع جنازه و مراسم ترحيم در مسجد ابوالفضل (ع) شركت كرد.

 پیام تسلیت رئيس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پي درگذشت سیمین خوبی زاده دانشجوی رشته پزشكي دانشگاه
هوالباقي
"انالله و اناالیه راجعون"
«مرگ پايان راه نيست بلكه پلي است براي رسيدن»...

با ابراز تأسف وافر، در كمال ناباوري مطلع گشتم بار ديگر سانحه دلخراش رانندگي، عضوي ديگر از اعضاء دانشگاه را به كام مرگ كشاند و خانواده، دانشگاه و شهري را داغدار هجران يكي از جوانان اين آب و خاك نمود.

درگذشت ناگهاني خانم سيمين خوبي زاده از دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سانحه رانندگي، غم و اندوه فراواني را بر قلوب جامعه دانشگاهی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فرو نشاند.

اينجانب به نوبه خود، اين مصیبت جانسوز را حضور خانواده آن عزیز از دست رفته به ويژه والدین معززش و همچنین به دانشجویان عزیز بالاخص همكلاسيهای آن مرحومه و نیز اعضاء هيئت علمي و پرسنل دانشگاه تسليت عرض مي نمايم و از درگاه حضرت دوست براي آن سفرکرده، رحمت وافر و براي خانواده وي، صبر و شكيبايي وافر مسئلت مي نمايم.

دکتر اسماعیل ایدنی
رییس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
خدا رحمتشون کنه روحشون شاد ولی مگه خون ایشون از خون بقیه رنگین تره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار