دهبانی پور با بیان اینکه روز خبرنگار تنها محدود به ١٧ مرداد نیست افزود :روزهای خبرنگاری وقتی است که هرروز خبرنگاران برای رسالتشان گام برمی دارند و قلم می زنند و مشکلات و دردهای جامعه رابه مسئولین گوشزد می کنند .
کد خبر: ۴۷۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 06 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگداشت روز خبرنگار در روز سه شنه ١٧ مرداد ماه ٩٦ خبرداد.
بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر رضا دهبانی پور گفت : همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران – ایرنا و به پاسداشت تلاشهای مجاهدانه خبرنگاران واصحاب رسانه استان مراسم بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می شود .
وی با بیان اینکه روز خبرنگار تنها محدود به ١٧ مرداد نیست افزود :روزهای خبرنگاری وقتی است که هرروز خبرنگاران برای رسالتشان گام برمی دارند و قلم می زنند و مشکلات و دردهای جامعه رابه مسئولین گوشزد می کنند .
دهبانی پور خاطرنشان کرد :امسال بر حسب وظیفه و احترام به جایگاه مقدس شهدای خبرنگار و تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر از خانواده شهید خدا عفو عبدیانی خبرنگار شهید رسانه ملی استان ،خانواده مرحوم جمشید کریمی که سالیان متمادی در عرصه روزنامه نگاری تلاش کردند و همچنین دیدار با سعید نظری پیشکسوت عرصه خبرنگاری استان دیدار و تجلیل خواهد شد .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار روز ١٧ مرداد ماه ٩٦ ساعت ٩صبح در سالن هنرنما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور اصحاب رسانه و مسئولین برگزار خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار