فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده معظم شهید " جمشیدی نژاد " گفت: شهداء و خانواده های شهداء ارزش های ماندگار این مرز و بوم هستند.
کد خبر: ۴۷۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 06 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" به همراه جمعی از مسئولان ارشد انتظامی استان ، با حضور در منزل شهید والامقام "منصور جمشیدی نژاد" از شهدای نیروی انتظامی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه بلند شهدا، گفت: شهداء و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و باید ادامه دهنده راه آنها و حافظ آرمان های آنها باشیم.
انصاری اظهار داشت: خانواده شهداء به ویژه همسران و مادران نمونه بارز بردباری، استقامت و از خودگذشتگی در راه حق و ارزش های والای اسلامی و انسانی هستند و بحق امنیت امروزی مرهون خون شهداء و ایثارگری های آنهاست.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهداء و خانواده های آنها به عنوان ارزش های ماندگار یاد کرد و سپس با اعطاء لوح تقدیر و هدیه از خانواده معظم این شهید والامقام تجلیل کرد.

بنا به این گزارش ، شهید "منصور جمشيدي نژاد" در سال 1383 در اروند رود استان خوزستان توسط قاچاقچيان و دزدان دريايي به شهادت رسيد .
 
دیدار فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید جمشیدی نژاد + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار