سرهنگ "سعيد بالش زر" : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو ، مقدار 21 کیلو و 300 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۴۷۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 07 August 2017
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بوبر احمد از کشف بیش از 21 کيلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور یاسوج به اصفهان خبر داد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "سعيد بالش زر"در اين خصوص گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان شهرستان دنا در محور یاسوج به اصفهان با اجراي ايست و بازرسي ، اقدام به کنترل خودرو هاي عبوري در اين محور کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی پژو 405 مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو ، مقدار 21 کیلو و 300 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در پایان با بیان اینکه متهم این پرونده با تشکيل پرونده به مقامات قضايي معرفي شد ، از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان بايد ياريگر پليس در تأمين امنيت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان را از طريق تماس با تلفن 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار