مدیر عامل و امدادگران هلال احمر ، با طی مسافتی طولانی و در جاده هایی کوهستانی ، صعب العبور و پر پیچ و خم ، پروژه و طرح بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشتی را در روستای ولی حسین مورنا در بخش لوداب به اجرا گذاشتند.
کد خبر: ۴۷۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 07 August 2017
اواخر هفته گذشته همراه مدیران و امدادگران هلال احمر راهی یکی از صعب العبورترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد ، یعنی روستای "ولی حسین مورنا" شدیم.
آنگونه که مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ما گفت ، هدف از این سفر طولانی و طاقت فرسا ،اجرای پروژه و طرح بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشتی به منظور رعایت حقوق شهروندی و ارائه خدمت در محل در روستای مورنای لوداب بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اجرای طرح در میان روستائیان ، باعث رضایتمندی کامل از خدمات ، این جمعیت بوده است.
امان الله جهانبین در همین رابطه با ارائه جزئیاتی از اهداف این پروژ در جمع خبرنگاران حاضر گفت : به دلیل دسترسی سخت مردم روستا به مراکز درمانی و خدماتی و افزایش سرعت در ارائه خدمات، از حضور پزشکان داوطلب، پرستاران و ماماها و همچنین جوانان و داوطلبان در روستاها استفاده شد.
 
روستای
جهانبین تصریح کرد: در همین راستا ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم روستای مورنا محقق شد و بسته های غذایی و حمایتی نیز در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: آموزش هایی نیز توسط ماماها و پرستاران به زنان خانه دار ارائه شد.

جهانبین ابراز داشت: این طرح ادامه پیدا خواهد کرد و ما قبل از این در روستاهای منطقه کاکان و روستاهای شهرستان کهگیلویه نیز این برنامه را اجرا کردیم.

جهانبین گفت: مانورهای بهداشتی و درمانی و همچنین پروژه های حمایتی و معیشتی نیز برگزار می شود.
 
وی افزود: هدف گذاری ارائه خدمات در هر روستا طی هر بار حضور نیروها یک روزه است.
 
روستای  
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مردم روستای ولی حسین ، در گفتگوهایی که با خبرنگاران داشتند ، علی رغم بیان مشکلات عدیده ای که با آن ها دست و پنجه نرم می کنند ، از اقدامات حمایتی هلال احمر راضی به نظر می رسیدند و باید امیدوار بود که مسئولین این نهاد حمایتی ، امدادی ، چنین اقداماتی را در گستره و مداومت بیشتری ادامه دهند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعیل پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
مسولین به دادروستاییان برسندتاروستاها خالی از سکنه نشوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار