حجت السلام مزارعی خطاب به دادستان های استان:
رییس کل دادگستری استان خطاب به روسا و دادستان های استان : از مامورین نیروی انتظامی حمایت کنید و بایستی مامور نیروی انتظامی با دلگرمی تمام و با جرات امنیت را برقرار کند.
کد خبر: ۴۷۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 07 August 2017
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه فصلی رؤسا و دادستان های استان گفت: مردم بیشترین امیدشان به دستگاه قضایی است و این موضوع مهم را به عنوان یک امتیاز برای خودمان تلقی می کنیم و بر خود واجب می دانیم که نسبت به خواسته های قانونی مردم جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام مزارعی با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: فساد و اصلاح جامعه در گرو اصلاح و فساد علما و روسا است از این رو توصیه می کنم مسئولان قضایی استان با اصلاح و تصفیه درونی مراقب رفتار،گفتار و عمل خود باشند.
 
اسم دادستان باید لرزه بر دل مخلان امنیت و مجرمان بیندازد/ از مأمورین نیروی انتظامی حمایت کنید تا با جرأت امنیت را برقرار کنند/رتبه های برتر کشوری دستگاه قضایی استان 
 
وی با تأکید به مسئولان قضایی استان برای نظارت مستمر بر زیر مجموعه ­ها، گفت: الحمدالله دستگاه قضایی استان مجموعه ای سالم و پاک دست است و خوشبختانه بهترین دادستان ها و روسا در حوزه­های قضایی به مردم شریف استان خدمت می کنند.

رییس شورای قضایی استان با تبریک ولادت رئوف اهل بیت- امام رضا(ع)- و خواهر گرامی­شان اظهار کرد: حل مشکلات مردم و برقراری امنیت آنها ثواب آخرت و نام نیک را در دنیا برای ما به همراه دارد بنابراین بیشترین دغدغه خود را معطوف به امنیت جامعه می دانیم.

مزارعی تأکید کرد: دادستان وقتی در شهر حرکت می کند حرکتش بایستی برای مردم محسوس باشد و اسم دادستان لرزه بر دل مخلان امنیت و مجرمان بیندازد به طوری که فکر جسارت به حقوق مردم از سر افراد نابهنجار دور و فرصت ایجاد رعب و وحشت از آنها گرفته شود.
 
اسم دادستان باید لرزه بر دل مخلان امنیت و مجرمان بیندازد/ از مأمورین نیروی انتظامی حمایت کنید تا با جرأت امنیت را برقرار کنند/رتبه های برتر کشوری دستگاه قضایی استان 
 
رییس کل دادگستری استان خطاب به روسا و دادستان های استان تأکید کرد: از مامورین نیروی انتظامی حمایت کنید و بایستی مامور نیروی انتظامی با دلگرمی تمام و با جرات امنیت را برقرار کند.

وی بیان کرد: گزارش ارسالی از معاونت راهبردی قوه قضاییه استان را در تمام جنبه ­ها تحسین و عملکرد ما را قابل تقدیر عنوان کرده است. در زمینه کاهش موجودی نیز رتبه اول کشوری را کسب کرده ایم و در دیگر زمینه ها جزو رتبه های بالای کشوری قرار گرفتیم.

رییس شورای قضایی با ابراز خرسندی از عملکرد خوب قضات استان گفت: استان ما به عنوان یک استان علمی در دستگاه قضایی کشور شناخته شده است و این یک امتیاز محسوب می شود.

وی در پایان تأکید کرد: ثبت نام مردم در سامانه ثنا برای پیشرفت بیشتر در صدور احکام ضروری است و حوزه های قضایی با جهت دادن آنها به این سامانه هم به مدیریت زمان مردم کمک می کند و هم دولت الکترونیک را در دستگاه قضایی هموارتر می کند.


گوشت را از کشتارگاه های مجاز بخرید

در ابتدای این دیدار بهمنش مدیر کل دامپزشکی استان با حضور در جلسه فصلی روسا و دادستان های استان و به عنوان میهمان ویژه گفت: مسئولیت دستگاه قضایی استان نسبت به وضعیت بهداشت محیط استان بسیار جدی است و این جدی بودن تکلیف ما را نسبت به مسئولیت­مان بیشتر و دلگرم تر کرده است.

وی هشدار داد: آنفولانزای فوق حاد همچنان در کمین است و با وجود گرمای 50 درجه نیز خطر آن بیخ گوش مردم است و اگر یک مورد انسانی به آن مبتلا شود کشنده است و ممکن است یک شهر را درگیر خود کند.

مدیر کل دامپزشکی استان با هشدار بیماری های مشترک انسان و دام اظهار کرد: کشتارهای غیرمجاز بسیار خطرناک است و مردم این مسأله را جدی بگیرند زیرا تب کریمه کنگو همچنان در کمین است.

بهمنش یادآور شد: این استان با حمایت های قضایی از وضعیت بهداشتی می تواند الگوی خوبی در حوزه بهداشت عمومی باشد و متاسفانه مشکلات بهداشتی در سال گذشته استان را از رتبه سوم تولید ماهی در کشور به رتبه های دو رقمی کاهش داد.

وی گفت: کشتارگاههای بین راهی مجاز نیستند و می توانند حامل بیماری های خطرناک باشند بنابراین هرجا لاشه ای را دیدید آن را تب کریمه کنگو بدانید و فقط گوشت را از کشتارگاه های مجاز بخرید زیرا بسیاری از کشتارگاهها مجهز نیستند و در ماه های آینده پلمب خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: رفتار بعضی از تولیدکنندگان غیرمجاز گوشت اشتباه است و مسئولیت بیماری ها را بر عهده نمی گیرند و ما را یک مانع بر سر راه خود می دانند به طوری که اشتباهی در دشت روم یه نفر را جای من کتک زدند.

در این رابطه مهرداد کرمی دادستان مرکز استان گفت: دامپزشکی ها خودشان طبق قانون لاشه ها را با همکاری نیروی انتظامی درکشتارگاههای غیرمجاز معدوم کنند و ما نیر همه حمایت خود را اعلام می کنیم.

در پایان این جلسه از تلاش های فیض اله صالحی طیبلو در جهت ارتقا دستگاه قضایی استان به عنوان قاضی نمونه کشوری و 22نفر از قضات و کارکنان دیگر که در سه ماهه گذشته در ارزیابی ها امتیازات بیشتری کسب نموده بودند تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار