آنچه بر همگان مبرهن است، اینکه اگر دوران چهارساله مدیریت تخشا برشهرداری تحت عنوان دوران سیاه یاد می شود، تنها مختص به مدیریت شخص ایشان و احیانا کوتاهی چندنفر از اعضای شورای شهری که به مراتب از منتخبین شورای پنجم پخته تر و موجه تر به نظر می رسیدند، نیست
کد خبر: ۴۷۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 07 August 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
تخشا یک شخص نیست، یک جریان است!
فضا ملتهب است، هیاهوی انتخاب شهردار از بین ده ها گزینه ای که چنگی به دل نمیزند و انگیزه تصمیم گیری به منتخبین شورا نداده، تنور رسانه ها را گرم تر از پیش کرده است.
ترکیب هفت نفره ای که دست به عصا حرکت کرده و نه تاب مقاومت در برابر فشارهای سیاسیون حامی را دارند و نه توان ریسک دیگری که مردم را بشوراند!
ترکیبی که خود می دانند انتخاب شورای باتجربه اما بی تفاوت پیشین، چه از آب درآمد و مجبور به حرکت آرامتر اما اصولی تری هستند.
نیک میدانند دستپخت شورای چهارم به مذاق مردم در وهله اول، مسئولین و کارمندان و هیچکس! خوش نیامد.
ماحصل روزها و ساعت ها نشست و گفتگو، فردی شد که از اولین روزهای کاری خود سیل نارضایتی را برپا کرد تا در شهری که امید داشت مدرک به مدد محرومیت بیاید، این کمترین هم محقق نشود و نه تنها در مدیریت شهری ضعیف عمل کند، بلکه در چینش مهره های خود در شهرداری نیز بد بیاورد!
مهره هایی که هرکدام در مقاطعی با رأس جریان به تقابل ایستاده و جبهه گیری کردند.
برنامه کاری دکترای عمران و برنامه ریزی!!! در دهدشت جواب نداد و حتی تیم خود را نتوانست راضی نگه دارد، شاید سهم خواهی ها به حدی بود که هیچ نیرویی را راضی نگه نمیداشت!
در مدت 4 ساله ناخدایی اش! نتوانست این جریان ضعیف اما پر هیاهو را مدیریت کند. شورای شهر نیز با این انتخاب و اصرار بر اشتباه خود، به حاشیه رفت تا جائیکه شائبه دست داشتن بعضی از اعضای شورا در دست درازی هایی که از طریق رسانه ها منتشر شد، قوت گرفت.

افشاگری معدود افرادی از شورا که فضا را برای کار نامناسب دیدند، تا حدودی کوتاهی ها، دست درازیها، سومدیریت ها و سهم خواهی های این جریان که به شورا هم کشیده شده بود، پشت پرده ها را برملا کرد اما این تمام ماجرا نبود و همچنان جریان ضعیف اما پرطمطراق مدیریت تخشا در واپسین روزهای عمر شورای چهارم ادامه دارد.
آنچه بر همگان مبرهن است، اینکه اگر دوران چهارساله مدیریت تخشا برشهرداری تحت عنوان دوران سیاه یاد می شود، تنها مختص به مدیریت شخص ایشان و احیانا کوتاهی چندنفر از اعضای شورای شهری که به مراتب از منتخبین شورای پنجم پخته تر و موجه تر به نظر می رسیدند، نیست بلکه جریانی بر مسند قدرت بود که شامل معاونت ها، سرپرستان واحدهای مختلف و حتی پیمانکاران خاص و نور چشمی است.
افرادی که در مقاطع مختلف به سیل جریان پیوستند، اما هیچگاه موج مثبتی از این حرکت ساطع نشد.
و اما اصل ماجرا ...
حاشیه نگاری بالا در راستای نقد بر انتخاب سرپرست از مجموعه معاونت های همین جریان ضعیف است که بی شک ادامه دهنده موج ویرانگر حکومت کوته بین ها بر شهر سوخته است.

این مجموعه آزمون خود را در مقاطع مختلف چه در کسوت معاونت، چه سرپرست واحدها و چه نورچشمی ها پس داده، و بی شک نخواهند توانست کشتی به قهقرا نشسته شهرداری دهدشت را به سرمنزل برسانند، زیرا ادامه دهنده همان حاشیه ها خواهند بود و شورای شهر با انتخاب شخصی از این مجموعه، تنها لقمه را دور سر میگرداند و مجدد همان آش و همان کاسه خواهد بود.
شنیده های مایوس کننده ای مبنی بر سردرگمی اعضای شورای شهر و بر سر هزار راهی قرار گرفتن آنها در انتخاب شهردار به گوش می رسد اما از آن هم بدتر، رایزنی جهت انتخاب سرپرست از بین معاونت های سابق جریان فوق الذکر است! جریانی که پیش از این آزمون خود را پس داده اند و باید دانست دهدشت دیگر توان انتخاب بدترین را بین بدها ندارد!!

این شورا دیگر مجالی برای آزمون و خطا ندارد، خوب یا بد، از بد ماجرا به چنین حال و روز افتاده ایم که چاره ای جز انتخاب بهترین نداریم، و یقینا بهترین را در گزینه هایی که تاکنون مطرح شده اند، ندیده و نشناخته ایم.
 علی ژاغریان
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
احسنت که چقد زیبا و کامل توضیح دادین
جستجوگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
کو گوش شنوا.والا این شورا گزینه هایی برای سرپرستی مطرح کرده که اگر این مملکت صاحب داشته باشه اینا رو برای چوپانی هم نمیخواد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
خداوکیلی این شورا اصلا فکر میکنه.
اصلا آقایان غریب کاظمی و عیسی غندی و علی موسوی رو میشناسن
چون کاظمی داماد طاس احمدی هاست دوتا طاس احمدی میخوان اون سرپرست بشه
غندی هم همشهری جمشیدی هست و اون میخواد سرپرستش کنه.
علی موسوی هم خویش جمشیدیه
قربون خدا برم مگه اینجا خاله خروز بازیه.
کرمانی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
انسافا" اعضای شورا اصلاً فکر می کنند یا فقط دلشان خوش است به اینکه دیگر افراد به آنها زنگ بزنند و خودشان را سبک وسنگین کنند آیا آنها نمی پرسند که افرادی که می خواهند سرپرست کنند چه کارنامه ای دارند آقای غندیوکاظمی هردو نیروهای سوخته تخشا هستند که شریک او بودند و هستند انصافاً اگر نظرتان این دو نفر است تخشا خودش بهتر است پس به خودتان زحمت ندهید
ملا عمر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
انتخاب غندی تیشه به ریشه شهرداری زدن است چون ایشان لیاقت این منصب را نداشت و دلیل انتخاب ایشان این بود که اولاً کسی حاضر نشد معاون تخشا شود دوماً تخشا می خواست جهت سرپوش زدن تخلفاتش از باجناقش کمک بگیرد وگرنه ایشان آدم این کارها نیست
سوزلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
ولا غندی من همین دو ماه دو دکه به اسم ....... که من تهران است گرفته و فروخته پس نشان میدهد که آب نیست وگرنه شناگر خوبی است و جا پایش در پرونده ها تخشا هم زیاد است به این می گویند مدیر
علی نظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
غندی ۱۵ سال مسئول فضای سبز شهرداری بوده هفته ای دو روز سر کار نیامد بیشتر اوقات در ماموریت و کارشناسی برای دادگاه بود ولی در شهرداری یک روز مرخصی نگرفته نگذارید این مدیر پاکدشت کنار برود حیف است واقعاً
سوخته پخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
شورای پنجم لطفا برای سرپرستی به کت شلوار توجه نکنید به سوابق توجه کنید به قوانین توجه کنید برخی قانون اجازه ندا د معاون بشن الان میخوان سرپرست بشن.برخی آنقدر فاکتور خرید گل جعلی امضا کردن که سوابقشون خرابه ضمنا ....... هم ااضافه شده. برخی که جدول و خیابان آباد نگذاشتن کج کج کج و آب بر عکس در جداول میرود. به خدا نگران گرمای شدید و کت و شلوار ......... هستیم. .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار