مسؤلین آبفای روستای اگر توجه نمایند به قبوض آب شهرنشینان در قبوض تمامی شهرنشینان هر دوره بندی آورده می شود تحت عنوان کمک به آبفای روستاي !
کد خبر: ۴۷۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 08 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد مناطق شهرک نشین و قریب به ده روستای پرجمعیت لنده در روزهایی که گذشت در بی آبی مطلق به سربردند و به اذعان ساکنین این مناطق از سه روز قطعی تا یک هفته در این مناطق زندگی را برای آنان در گرمترین روزهای سال دشوار کرده بود.

آب شرب شهرک های سراسیاب ،بهاران و فجر، روستاهای دشت بن ، بنه بلوط ، آبرزگه ، سرتنگ ، شیتاب ،مونه ،ایدنک،مالشیخ ومالملا ازخط انتقال آب مرکز شهرلنده جدا هستند و از سرچشمه رودخانه موگرمون به این مناطق زیر نظر آبفای روستاي انتقال آب انجام میگیرد.

انتقال آبی که در سنوات گذشته جدایی از قطعی های مکرر و جیره بندی با فرا رسیدن زمستان و شروع بارش ها گلایه ها از بی کیفیت بودن و گل آلودبود آن بالا می گیرد.
و یک بار برای همیشه تابه امروز نشده است که آبفای روستای شهرستان چاره اندیشی نماید .
در تازه ترین قطعی ، طی روزهایی که گذشت ساکنین این مناطق در گرمترین روزهای سال مجبور به گذراندن شرایطی بحرانی شدند.

علت بی آبی مناطق ذکر شده در گرمترین روزهای سال از زبان ساکنین این مناطق سوختن پمپ های انتقال آب در سرچشمه عنوان شده است .
 
مسئولین آبفای روستایی به این بند مندرج در قبوض آب توجه کنند! 
 
در این گزارش به دنبال این نخواهیم بود که مسولی را مقصر بدانیم که چرا پمپ های انتقال آب سوختند لکن اشاره به بندی در قبوض آب عنوان میشود و انتظار می رود اگر تا به امروز در راستای گرفتن آن اقدامی نشده است پیگیری و حق روستانشینان لنده ای گرفته شود.

مسؤلین آبفای روستای اگر توجه نمایند به قبوض آب شهرنشینان در قبوض تمامی شهرنشینان لنده ای به مانند (سایرمناطق) هر دوره بندی آورده می شود تحت عنوان کمک به آبفای روستاي !
این بند با نیت توسعه ،تعمیر و تجهیز خطوط انتقال آب مناطق روستایی هر دوره در قبوض شهرنشینان آورده میشود و جداي از تبصره سه و یا هر تبصره و بند دیگری است و صرفا باید صرف روستانشینان همان شهرستان شود.
امیداست مسولین آبفای روستای لنده اگر تا به امروز از محل کسر این بند در قبوض و بازگشت آن از خزانه اقدامی نکرده اند ، از امروز پیگیری نمایند و از این طریق حال که اعتبار کافی برای خرید و داشتن پمپ های جایگزین انتفال آب به مناطق روستاي را ندارند از این طریق میسر گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار