اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی ، حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه ، قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان كهگيلويه و بويراحمد تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.
کد خبر: ۴۷۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 08 August 2017
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت .
در متن پيام تبريك مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
‹‹17مرداد ماه » یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » می باشد، شهید گرانقدری که فراغش بهانه ی شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار» ،روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.
اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی ، حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه ، قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان كهگيلويه و بويراحمد تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم ؛ به راستي اصحاب محترم رسانه عوامل اصلی انتقال نظرات ،دیدگاهها ، مشارکت صاحب نظران و نخبگان دراداره امور
جامعه و عامل تفاهم و همبستگی ملی بر سر اصول و مبانی مشترک به حساب می‏آیند و
و نيز توانایی‏هایشان در برقراری ارتباط ، پاسخگوئی به نیازهای مردم و سوق دادن
به افکار عمومی در جهت اتخاذ تصمیم های آگاهانه ؛ می توان از عوامل مهم پیشرفت
فرهنگ و تمدن بشری، تسهیل کننده فرآیند جامعه پذیر کردن مردم، تقویت پایه
های علمی و اعتقادی جامعه و به وجود آورنده همنوائی و حفظ ارزشهای اجتماعی
برشمرد . .. براستي رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه راه و شهرسازي، همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برده‌ایم؛
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی ، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید و پیروز باشید.


محمد علي عليمرداني
مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار