نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به اعلام 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار ، پیام های تبریک جداگانه ای منتشر کردند.
کد خبر: ۴۷۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 08 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را تبریک گفتند .
 
غلام رضا تاجگردون با انتشار عکسی به روز خبرنگار اینگونه واکنش نشان داد :
روز خبرنگار مبارك. بخصوص خبرنگاران زحمتكش همشهريم
 
 پیام تبریک نمایندگان استان به مناسبت روز خبرنگار
 
عدل هاشمی پور هم با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

             ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

ن، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند

در تلاش برای ثبتِ حقیقت جوهر جانش خشکید تا جوهر قلمش خدایی بماند و نامش نه فقط به برای خود٬ بلکه به عنوان نماد، رسالتی عظیم را برحرفه ای سترگ، یدک بکشد و در بلندای تاریخ به ثبت برساند.

17 مرداد سالروز شهادت شهیدِ ثبتِ حقیقت و واقعیت محمود صارمی گرامی باد.
در دنیای پرشتاب امروزی تولید نرم افزارهای اطلاع رسانی، سرعت بیشتری به خود گرفته و امواج و فرکانس های نشر، مرز جغرافیایی نمی شناسند.
حجم وسیع چنین نرم افزارهایی  نقش، اهمیت، حساسیت٬ ظرافت و مسئولیت اصحاب رسانه را تبیین و تحکیم می بخشد.
در این دهکده جهانی مجاهدان ِمیدان، ِحقیقت نگاری به قصد آگاهی بخشی   سربازان ایران اسلامی و در زمره افسران جنگ نرم هستند که نقش بی بدیلی در بالندگی، پایندگی و سربلندی کشور عزیزمان و نیز در عرصه دیپلماسی رسانه ای ایفا می کنند.
تلاشگرانی که شغل خطیر آنان، زمان و مکان و خطر نمی شناسد و همواره در فراهم نمودن نشرِ دقیق وقایع و اخبار٬ حتی از جسم و جان مایه می گذارند تا رسالت خود و قلم به عینیّت برسد.
در دنیای پر تلاطم کنونی  حجم وسیع هجمه ها و کثرت ابزارهای معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه و مسئولیت  دینی و ملیِ این قشر زحمت کش بی ادعا را سنگین و سنگین تر می نماید.
اینجانب ضمن گرامی داشت روز خبرنگار٬ این روز خجسته را به تمامی خبرنگاران و زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی که چشم و گوش و زبان گویای جامعه اند و نقش برجسته ای در ارائه و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دار هستند به ویژه خبرنگاران با صداقت، پرتلاش و خستگی ناپذیر استان، خاصه خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه انتخابیه ام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از صمیم قلب توفیق، سلامتی و سربلندی این قشر خدوم را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
              عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه٬  بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار