استاندار کهگیلویه و بویراحمد : امیدوارم تا 12 شهریورماه که دوره چهارم مدیریت شهری به اتمام برسد شاهد مشارکت و حضور منتخبان دور پنجم در پروژه‌های افتتاحی شهرداری و برنامه‌های این نهاد عمومی باشیم.
کد خبر: ۴۷۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸ 09 August 2017
عصر امروز ، در حالی پارک غدیر شهر یاسوج افتتاح شد که علی رغم حضور بیشتر مسئولین شهرستانی و استانی ، اعضای منتخب شورای جدید به این مراسم نیامدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پارک غدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر 5 میلیلرد تومان به بهره برداری رسید تا با احتساب متراژ این پارک تاکنون 40 هکتار پارک در زمان جاوید ساخته شده باشد.
شورای پنجم با من قهرند یا با مردم
محمد علی جاوید شهردار یاسوج در آیین افتتاح این پارک گفت: با تحقق چهار پارک در چهار سال اخیر، پارک های یاسوج متناسب با ظرفیت شهری ۴۰۰ هزار نفری هستند.
جاوید تصریح کرد: طی چهار سال اخیر پارک غدیر چهارمین پروژه پارک شهری یاسوج است که به بهره برداری می رسد و دو پارک محله نیز تا نیمه اول شهریور به بهره برداری می رسد.
 
قهر منتخبین شورای پنجم با شهردار یا مردم؟ / خادمی ما جز تعامل راهی نداریم 

شهردار یاسوج بیان داشت: در گذشته مشکلات زیادی در حوزه پارک و اسکان مسافر وجود داشت، که امروزه این مشکل برطرف شده است.
جاوید با اشاره به این پروژه گفت: این پروژه در عید غدیر سال ۹۲ کلنگ زنی شد و ۲۱۳۰ متر طول و با عرض ۶۵ متر و ۱۴ هکتار وسعت و ۲۵۰۰۰ متر فضای سبز ایجاد شده است.
وی افزود: در این پروژه بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده است که ۵۰ درصد آن منابع داخلی و ۵۰ درصد دولتی است.
وی از افتتاح نمایشگاه دائمی یاسوج، نماد هفت تیر و نماد مقاومت تا اواسط شهریور خبر داد.
 
 قهر منتخبین شورای پنجم با شهردار یا مردم؟ / خادمی ما جز تعامل راهی نداریم

جاویدخواستار حضور شورای شهر در مراسمات افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها شد و بیان داشت: از زمان انتخاب اعضای شورای پنجم تاکنون 14 پروژه افتتاحی داشته ایم که علیرغم ارسال دعوت نامه برای اعضای جدید شورای شهر ‌در برنامه های مختلف، اعضای شورا حضور مناسبی نداشته اند که من نمی دانم با من قهر هستند یا با مردم .
خادمی : فرصتی برای پرداختن به اختلافات داریم
سید موسی خادمی یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره ی تیمی که از چند سال پیش تاکنون یاسوج را مدیریت می کنند ، گفت : در این دوره شاهد احداث پارک‌های خوبی از جمله چشمه نباتی، غدیر و لایت بوده‌ایم و حتی به خاطر دارم یک شب به همراه اعضای شورای تامین از محل کنونی پارک چشمه نباتی بازدید کردیم که صحنه‌های زجر آوری را دیدم که هنوز در ذهنم وجود دارد.
 
قهر منتخبین شورای پنجم با شهردار یا مردم؟ / خادمی ما جز تعامل راهی نداریم 
 
خادمی افزود : منتخبین شورای پنجم باید به این مراسم و دیگر پروژه ها حاضر می شدند تا بتوانند از نزدیک در جریان کارها قرار بگیرند ضمن اینکه  یک جابجایی در شهرداری صورت می‌گیرد که به نوعی صلح آمیز ترین و درست‌ترین روش جابجایی مدیریتی است ، پس چه دلیلی برای عدم حضور منتخبان و اعضای شورای شهر در پروژه‌های افتتاحی وجود دارد.
 سید موسی خادمی با اشاره به اینکه دلیلی برای عدم حضور منتخبان شورای شهر یاسوج با وجود دعوت از آنان در آئین پروژه‌های افتتاحی شهرداری وجود ندارد ، گفت : ما جز با تعامل نمی توانیم به نتیجه و موفقیت برسیم و انقدر کار داریم که دیگر فرصتی برای پداختن به اختلافات نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار