از این تعداد 5 هزار و 66 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، یک هزار و 347 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران، یک هزار و 499 پرونده در اداره شهرستان کهگیلویه بوده است.
کد خبر: ۴۷۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 09 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در چهار ماه نخست سال تعداد 8 هزار و 200 پرونده معاینه بالینی اعم از معاینات عمومی و اختصاصی در ادارات پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

از این تعداد 5 هزار و 66 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، یک هزار و 347 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران، یک هزار و 499 پرونده در اداره شهرستان کهگیلویه ، 223 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی و 65 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان دنا که در خرداد ماه افتتاح شد، تشکیل شده است. آمار بیشترین مراجعه کننده در ماه خرداد ثبت شده است.

معاینات بالینی شامل معاینات عمومی، اختصاصی و روانپزشکی است که معاینات عمومی مواردی همچون مصدومین تصادف، نزاع، حوادث کار، سلاح گرم و سرد ،بررسی تحمل حبس، گواهی استعلاجی ،اهدا جنین، اداره امور مالی و سرپرستی ، استخدامی و غیره راشامل می شود.
معاینات اختصاصی شامل معاینات اختصاصی زنان و مردان، بررسی باروری و نازایی، صدور مجوز سقط جنین، بررسی ادعای آزار جنسی و غیره را دربر می گیرد. معاینات روانپزشکی نیز شامل بررسی جنون، تعیین مسئولیت کیفری، گواهی رشدروانی و غیره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار