آیت الله ملک حسینی افزود ، ان کار زشت بود اما آیا نشر آن زشت تر نبود ؟ و این مسئله نشان داد که عده ای با بیان اینکه فلانی اصلاح طلب است ، نشان دادند که جنگ اصلاح طلبی و اصولگرایی داشته اند.
کد خبر: ۴۷۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 09 August 2017
عصر امروز و به مناسبت روز خبرنگار ، تعدادی از اصحاب رسانه با آیت الله ملک حسینی دیدار کردند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار آیت الله ملک حسینی با اشاره به اتفاقات اخیر مجلس گفت : آن اتفاق زشت بود اما تکثیر آن زشت تر بود و متاسفانه عده ای آن ا فریاد زدند به گونه ای که ما اقدام به تحقیر خودمان کردیم.
آیت الله ملک حسینی افزود ، ان کار زشت بود اما آیا نشر آن زشت تر نبود ؟ و این مسئله نشان داد که عده ای با بیان اینکه فلانی اصلاح طلب است ، نشان دادند که جنگ اصلاح طلبی و اصولگرایی داشته اند و غربی ها هم گفتند عجب سوژه ایست و سوار بر چپ و راست ما شدند و از آن‌ها سواری گرفتند و به جای این که ما از آن‌ها سواری بگیریم کار برعکس شد..
وی با بیان اینکه نباید آبروی سیاسی خود را ببریم تصریح کرد: رسانه‌ها در این گونه موارد باید مواظب باشند تا دشمن نتواند از برخی موضوعات بهره‌برداری کند.
آیت الله ملک حسینی افزود : سیاست اگر بر اساس انقلابی گری باشد ، باید برای آن خون داد و پای آن ایستاد .
وی در ادامه با طرح این سئوال که بین خیانت ها و لغزش ها ، پردازش قلم برای کدام یک مهمتر است ؟ گفت : باید در مقابل خیانت ها ایستاد و آتش به اختیار در این خصوص مبارزه کرد و نوشت .
آیت اللا ملک حسینی در ادامه بیان کرد : چه خبر کوچکی را من حق دارم بزرگ کنم؟ خبری که مردم آن را کوچک می شمارند اما پیامد های بزرگی دارد و باید چنین خبری را برجسته کرد نه خبری که پیامد کمی را دارد برجسته کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حیا باید به خاطر ترس از خدا و مردم و نه به خاطر ترس از مقام قضایی باشد ، افزود: خبرنگاران باید این چنین باشند و اگر ترسی دارند تنها از خدا باشد و تنها برای خدمت به مردم و کشور قلم بزنند و اقدام کنند.
این استاد برجسته حوزه‌های علمیه در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه خبرپیشگی نباید وجود داشته باشد تصریح کرد: خبرپیشگی همانند هنرپیشگی است و این مصیبت است که عده‌ای هنرپیشه خود را هنرمند معرفی می‌کنند در صورتی که هنرپیشه با هنرمند دو مقوله جداگانه است.
این نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: حیا به دلیل این است که فرد از خدا می‌ترسد و فرد می‌داند که خداوند در همه کارها حاضر و ناظر است.
آیت الله ملک‌حسینی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند شجاعت و تهور به خرج در همه جا کار خوبی است تصریح کرد: صراحت لهجه و قلم باید همراه با حکمت باشد لذا هر شجاعتی پسندیده نیست.
نماینده ولی فقیه در استان افزود : در جوامعی که خبرها خریداری شوند و سکوت حاکم شود، آن جوامع، جامعه تباه شده تلقی کنید.

وی تصریح کرذ: در جوامعی که خبر خریداری شد در آن جوامع فروپاشی سیاست، اقتصاد و فرهنگ حاکم می‌شود و متاسفانه امروز رانت اطلاعاتی کمر کشور راشکسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار