منتخب شورای شهر لیکک : از مجموعه اموزش و پرورش استان جناب اقای زارع پور و شهرستان خواهشمندیم نسبت به راه اندازی مدرسه شاهد اقدام کنید .
کد خبر: ۴۷۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 10 August 2017
ویژه برنامه ستاد اجرایی شاهد و تجلیل از ممتازین درسی دانش آموزان طرح پراکنده شاهد در شهر لیکک برگزار شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر ستاد اجرای شاهد در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی گفت: اگر رسانه خبری نبود دنیای خاموشی داشتیم که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید .

فروزی در ادامه به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره و اظهار داشت : این روز را به همه ی آزادگان سرافراز صمیمانه تبریک عرض می کنم .

تقاضای مردم لیکک بهمئی برای تأسیس یک مدرسه!

وی در ادامه پیرامون وضعیت تحصیلی دانش آموزان طرح شاهد نکاتی را گوشزد کرد و از والدین دانش آموزان خواست همانطور که بنیاد شهید و ایثارگران و اداره آموزش و پرورش در جهت پیشرفت تحصیلی این عزیزان تلاش میکند آنها هم تلاش مضاعفی از خود نشان دهند .

در ادامه این مراسم، والدین خواهان تاسیس و راه اندازی مدرسه شاهد در شهرستان شدن که در این رابطه رئیس بنیاد شهید شهرستان اظهار داشت : چنانچه اداره آموزش و پرورش همکاری نماید و فضای آموزشی در اختیار بنیاد شهید قرار دهد آماده هرگونه رایزنی و همکاری در این خصوص خواهیم بود .

در همین راستا معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمیی در خصوص واگذاری فضای آموزشی قول مساعد دادند که با تکمیل مدرسه جدید این واحد آموزشی را به مدرسه شاهد اختصاص دهند .

در ادامه شعبان بهمیی به نمایندگی از جامعه ایثارگران ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اموزش و پرورش گفت : در بحث شاهد و ایثار گر مشکلات زیادی وجود دارد اجحاف های درحق خانواده های ایثار گر و شاهد می شود .

وی افزود :خانواده های شاهد و ایثار گر شهرستان بهمئی همانند سراسر کشور حق داشتن یک مدرسه شاهد را دارند .

منتخب شورای شهر لیکک تصریح کرد : از مجموعه اموزش و پرورش استان جناب اقای زارع پور و شهرستان خواهشمندیم نسبت به راه اندازی مدرسه شاهد اقدام کنید .

وی افزود :ایثار گران سرمایه این مملکت وستون و نگه دارنده نظام جمهوری اسلامی هستند و فرزندان جانباز وقتی در خانه مشکلات جانبازان برخورد می کنند نیاز به یک آرامش روحی در مدرسه دارند .

بهمیی گفت : از مجموعه بنیاد شهید شهرستان که به اینگونه مسایل اعتقاد دارد و پیگیر مشکلات ایثارگران هستند تقدیر و تشکر می کنم و انتظار داریم مدرسه شاهد که نیاز اساسی خانواده های ایثارگران این شهرستان هست برای جامعه ایثار گری پیگیری نمایند.
در پایان این مراسم از ممتازین درسی دانش آموزان طرح پراکنده شاهد در شهر لیکک ، تقدیر شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار