رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد گرفتن مجوز و راه‌اندازی این هیات در مرکز و دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را یکی از اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته عنوان کرد .
کد خبر: ۴۷۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 10 August 2017
رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد،از راه‌اندازی کمپ قایقرانی در حاشیه رودخانه بشار یاسوج خبر داد و گفت: امیدواریم فدراسیون ما را در تجهیز این مکان یاری کند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازخبرگزاری فارس احمد گنجی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون در یاسوج برگزار شد، ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون به ذکر گوشه‌ای از عملکرد این هیات در چهار سال گذشته پرداخت.

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد گرفتن مجوز و راه‌اندازی این هیات در مرکز و دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را یکی از اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: برای گرفتن مجوز و راه‌اندازی هیات‌ها با مشکلات زیادی روبرو بودیم که خوشبختانه با تلاش و همت اعضا حل شد.

وی مانند دیگر رشته‌های ورزشی عدم وجود امکانات و تجهیزات لازم برای انجام تمرینات را مهم‌ترین مشکل این رشته ورزشی بیان کرد و یادآور شد: البته با ریاست آقای امینی تخصیص تجهیزات به هیات‌های ورزشی بهتر شده است.

این مسوول با اشاره به فعالیت رشته‌های مختلف قایقرانی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعزام ورزشکاران این استان به مسابقات قایقرانی در شهر کرد و کسب مقام هفتم توسط بانوان و مقام نهم این مسابقات توسط آقایان از دیگر اقدامات انجام شده است.

گنجی با بیان اینکه در مسابقات جاده چالوس استان ما توانست مقام هشتم را کسب کند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه و حمایت مسوولان استان و فدراسیون بتوانیم رشته‌های دیگری از قایقرانی را در استان راه‌اندازی کنیم.

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری اردوهای یک روزه در روستاهایی که در حاشیه رودخانه قرار گرفته‌اند را از اقدامات مهم و موثر برای توسعه رشته قایقرانی عنوان کرد و بیان داشت: با برگزاری این اردوها سعی کردیم کسانیکه علاقمند به قایقرانی هستند را شناسایی و آنها را در همان روستا آموزش دهیم.

وی ادامه داد: هیات قایقرانی در حال حاضر در بویراحمد، گچساران و دهدشت راه‌اندازی شده و در تلاشیم تا این رشته را در دیگر شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

این مسوول در بخش دوم سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این هیات برای چهار سال آینده، راه‌اندازی و تجهیز هیات‌های قایقرانی شهرستان‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های این هیات عنوان کرد.

گنجی راه‌اندازی کمپ قایقرانی در حاشیه رودخانه بشار یاسوج را از دیگر برنامه‌های مهم این هیات بیان کرد و یادآور شد: امیدواریم با حمایت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم مجوز احداث ساخت مکان را گرفته و فدراسیون نیز ما را در تامین و تهیه تجهیزات یاری کند.

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کردن رشته‌های دیگر به رشته‌های موجود قایقرانی را از دیگر برنامه‌های هیات برای چهار سال آینده دانست و گفت: گرفتن میزبانی برای برگزاری مسابقات ملی در استان یکی از برنامه‌های مهم و مورد توجه این هیات است.

وی با اشاره به وجود رودخانه‌های مورد توجه در این استان، گفت: برگزاری مسابقات ملی قایقرانی به میزبانی یاسوج یا دیگر شهرستان‌های دارای ظرفیت از برنامه‌های مهم هیات قایقرانی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار