در این نشست مصوب شد تا پایان مردادماه جلسه ای با حضور مدیر شبکه بهداشت، آب و فاضلاب روستایی بخشدار مرکزی و شورای اسلامی روستا و دهیار قیام جهت بررسی مشکلات آب روستای قیام برگزار گردد.
کد خبر: ۴۷۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 August 2017
سومین نشست شورای سلامت سومین جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان لنده در سال 96 با حضور اعضای شورای سلامت به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.
 گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه از شهرستان لنده،مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در این جلسه با ارائه گزارشی درباره روند اجرایی مصوبات قبل به اعضا جلسه، گفت: با توجه به اینکه سلامتی مردم و جامعه از مهمترین وظایف ما هست باید سعی کنیم مصوبات این جلسه را در بازه های زمانی مشخص و تعیین شده انجام دهیم و در جلسات بعدی گزارش نمائیم.
امراله خانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهداشت گوشت درهنگام ذبح و توزیع آن تا رسیدن به دست مردم شهرداری موظف شد تا یک ماه آینده ماشین مخصوص حمل لاشه گوشت خریداری نماید.

مهمترین مصوبات شورای سلامت شهرستان لنده + تصاویر

وی بابیان اینکه نگهداری احشام در حاشیه و سطح شهر یکی از معضلات اساسی در این شهر است، گفت: به همین منظور مقرر شد بخشدار مرکزی با ادارات جهادکشاورزی و منابع طبیعی بازدید میدانی از کلیه زمین های ملی با فاصله از سطح شهر جهت مشخص نمودن شهرک دامداری داشته باشند.
خانی در این جلسه تاکید کرد به منظور تامین آب سالم و بهداشتی ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری لایه روبی مخازن آب را طبق برنامه زمانبندی مشخص انجام دهند.

مهمترین مصوبات شورای سلامت شهرستان لنده + تصاویر

وی تصریح کرد: جهت پایش بهداشتی و زیست محیطی طرح ماهی رودخانه موگرمون ادارات محیط زیست،شبکه بهداشت،اداره برق و اداره امور آب بازدید مشترکی از این طرح ماهی داشته باشند.
در ادامه این نشست کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و تلاش و کوشش حاملان و عاملان مسئولیت آفرین را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم.

کریمی نژاد با امعان‌نظر به اینکه «دانستن حق مردم» است از تلاش ها و مجاهدت یکساله خبرنگاران قدردانی کرد.
همچنین وی خاطر نشان کرد: رسانه ها همیشه باید خبر هایی به دور از جناح بازی های سیاسی و سیاه نمایی و کاملآ منصفانه به دور از هرگونه قصد و غرض ورزی منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار این خبرگزاری پمپ فرسوده و قدیمی را اداره آب تعویض کرده و مدیر عامل محترم آب استان جناب مهندس پاصره به شهرستان کمک اساسی کرده و با خرید پمپ 110 مشکل آب روستاهای این شهرستان را حل کرده اند که جا دارد به جهت ایت توجه و عنایت ویژه مدیران از اقدامات جناب آقای طبیب زاده مدیر آبفای روستایی و مهندس پاصره مدیرعامل محترم ابفا روستایی تقدیر و تشکر شود.

در این نشست مصوب شد تا پایان مردادماه جلسه ای با حضور مدیر شبکه بهداشت، آب و فاضلاب روستایی بخشدار مرکزی و شورای اسلامی روستا و دهیار قیام جهت بررسی مشکلات آب روستای قیام برگزار گردد.
گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار