ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت‌فشار شهرستان بهمئي براي بهره مندي 20 هكتار از درختان شهرستان بهمئي به بهره برداري رسيد.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 11 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت‌ فشار شهرستان بهمئي براي بهره مندي 20 هكتار از درختان شهرستان بهمئي به بهره برداري رسيد.
رئيس جهاد كشاورزي شهرستان بهمئی در حاشیه این افتتاحیه با اشاره به اينكه از اين 20 هكتار 17 هكتار از طريق آبياري تحت فشار و قطره اي آبياري مي شود گفت: ایستگاه پمپاژ آب در بخش هاي سرآسياب يوسفي و ممبي شهرستان بهمئي با هدف تقویت آبرسانی به بيش از 20 هكتار درخت بادام، انجير و زيتون در اين مناطق اجرا شده است.
بدرقه با اشاره به اينكه، ظرفیت اين ایستگاه پمپاژ، دو هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه است که با هزینه ۲۸ میلیارد ریالی به مرحله بهره برداری رسیده است افزود: با راه اندازي اين ايستگاه پمپاژ و كاشت 20 هكتار درخت، 12 نفر اشتغال زايي ايجاد شده است.
وي همچنين با بيان اينكه، با توجه به بحران کم آبی، گرمسيري بودن منطقه و شرايط اقليمي، باید طرحهای آبرسانی در شهرستان بهمئي با تأمین اعتبار مورد نیاز مورد حمایت واقع شوند.

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت‌فشار شهرستان بهمئي/اختصاص 22 ميليارد و 52 ميليون ريال براي طرح های كشاورزی بهمئی

فرهنگي نسب فرماندار بهمئي هم از توجه بيش از پيش اين فرمانداري به حمايت از كشاورزان و اجراي طرح هاي كشاورزي در شهرستان بهمئي خبر داد و گفت: مبلغ 22 ميليارد و 52 ميليون ريال،براي احداث و اجراي طر حهاي مختلف كشاورزي از جمله احداث سدهاي خاكي، احداث استخر ذخيره آب،احداث چندين فقره پمپاژ آب و توسعه درختكاري به بيش از 100 هكتار تاپايان سال اختصاص يافت.

گزارش از سید مصطفی گنجی

برچسب ها: پمپاژ آب، بهمئی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار