رئیس پلیس راه کهکیلویه و بویراحمد : این محور بخاطر دسترسی به شهرستان‌های گرمسیری استان به علت مسافت و خوش آب و هوایی با اقبال عمومی مواجه شده و حتی استان خوزستان هم از این محور استفاده می‌کند.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 11 August 2017
رئیس پلیس راه استان کهکیلویه و بویراحمد از مرگ چهار نفر و زخمی شدن یک تن در پی سقوط پراید به زیر پل در محور "چرام به یاسوج" خبر داد.
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ اسفندیار تباشیر گفت: در ساعت ۱۷ روز گذشته (پنج شنبه مورخه 19 مرداد ماه 96) وقوع یک تصادف در حوالی روستای بنستان جلیل در محور چرام به یاسوج به قرارگاه پلیس راه استان اعلام شد که بر اساس این تصادف یک دستگاه خودروی پراید که به سمت سپیدار در حرکت بود از جاده خارج و به زیر پل سقوط کرد که خیلی سریع اکیپ پلیس راه سریعا به محل حادثه اعزام شد.

رییس پلیس راه استان افزود: در بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری پراید به زیر پل و در ارتفاع حدودا هشت متری سقوط کرده که متاسفانه منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن یک نفر شد.
تباشیر بیان کرد: یک نفر از سرنشینان این خودرو که زخمی شده بود جهت مداوا به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد.
رئیس پلیس راه کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محور یاسوج-چرام ایمنی لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: این محور بخاطر دسترسی به شهرستان‌های گرمسیری استان به علت مسافت و خوش آب و هوایی با اقبال عمومی مواجه شده و حتی استان خوزستان هم از این محور استفاده می‌کند.
تباشیر در ادامه با تآکید بر اینکه این محور یکی از محورهای مواصلاتی مهم استان به شمار میرود و ایمنی لازم را دارا نیست تصریح کرد: عرض کم، نداشتن شانه، قرار گرفتن جاده در نقاطی که ارتفاع دارند، قوس‌های متعدد و وجود روستاهایی زیاد در مسیر جاده از مهمترین مشکلات این جاده به شمار میرود.
رئیس پلیس راه کهکیلویه و بویراحمد ادامه داد: در واقع از این جاده فرعی در حد جاده اصلی استفاده می‌شود، اما ایمنی لازم را ندارد.
تباشیر در پایان عنوان کرد: می‌طلبد که مسئولان استانی بخصوص راه و شهرسازی توجه ویژه و خاصی به این محور داشته باشند و از رانندگان درخواست کرد که از رانندگی با عجله و شتاب و سرعت غیر مجاز جدا پرهیز کنند و به تابلو ها و علائم رانندگی در جاده ها توجه کافی داشته باشند.
در پایان گفتنی است علت وقوع اصلی این حادثه در دست بررسی است.

خبرنگارسید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
یه عده قاچاقچی و شوتی از صبح تا شب تو جاده های استان با مال و جان مردم بازی می کنند هیچ مسئولی هم در فکر برخورد با انها نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار