بزرگواری با بیان این که ما نمی‌گوییم باید حتما از اقوام مختلف وزیری در کابینه باشد و اصولا مخالف قوم‌گرایی و شعارهای این چنینی هستیم اظهار کرد: ما می‌گوییم لااقل به شعارهای خودتان عمل کنید تا مردم بی‌اعتماد نشوند.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 11 August 2017
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خودش برای چیدن کابینه عمل نکرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: ممکن است در جاهایی هم مطالبی توسط خبرنگاران در قالب خبر و گزارش منتشر شود که صحت نداشته باشد اما این تنها بخش کوچکی از عملکرد خبرنگاران است و بخش اعظمی از فعالیت‌های آن‌ها خدمت به مردم و کشور است که باید قدردان خدمات آن‌ها باشیم.
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه به چینش کابینه از سوی رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: ما نیز مانند همه اسامی را شنیدیم و تحلیل‌ها روی این موضوع بسیار است هر چند که معرفی افراد دلخواه توسط رئیس‌جمهور مطابقت با قانون دارد و نمی‌توان ایشان را به دلیل انتخاب افرادی که متمایل برای همکاری بوده سرزنش کرد.
علی محمد بزرگواری در ادامه گفت: این یک قسمت بحث است و قسمت دیگر این که متأسفانه آقای رئیس‌جمهور به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود در خصوص تشکیل کابینه و چینش وزرا عمل نکرد.
وی بیان کرد: وقتی قولی داده می‌شود باید به آن عمل کنیم چرا که موجب ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم می‌شود.نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای مثال ایشان که وارد مجث اقوام در انتخابات شدند و قول‌هایی دادند؛ اکنون در کابینه خود چه سهمی به آن‌ها داده‌اند و یا این که در کابینه از چند خانم استفاده کرده‌‌اند؟
بزرگواری در ادامه افزود : به همین مناطق زاگرس‌نشین و حتی مناطق جنوبی نگاه کنید و ببینید که آیا چینش کابینه مطابقتی با شعارهای آقای رئیس‌جمهور در دوره تبلیغات انتخابات دارد یا نه؟!!!
بزرگواری با بیان این که ما نمی‌گوییم باید حتما از اقوام مختلف وزیری در کابینه باشد و اصولا مخالف قوم‌گرایی و شعارهای این چنینی هستیم اظهار کرد: ما می‌گوییم لااقل به شعارهای خودتان عمل کنید تا مردم بی‌اعتماد نشوند.
وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان توانمندی در کابینه معرفی شده جدید نسبت به کابینه قبل می‌بینید تصریح کرد: بیشتر وزرای پیشنهادی همان قبلی‌ها هستند که عملکردهایشان را در طول چهار سال مشاهده کردیم.!
این نماینده سابق مجلس در خصوص عدم معرفی وزیر علوم هم گفت: این همه نخبه دانشگاهی متعهد و متخصص داریم که دست رئیس‌جمهور بیش از سایر وزارتخانه‌ها برای گزینش باز است بنابراین عدم معرفی همزمان با سایر وزرا تعجب‌آور است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار