فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد : با راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد در حال حاضر در شهرهای استان کمتر از ۲۰ نفر معتاد متجاهر داریم و برای مثال شهرستان باشت یکی از شهرهای پاک در استان است.
کد خبر: ۴۷۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 13 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وی به مشکل مبلمان و فضای شهر یاسوج اشاره داشت و ابراز کرد: از سال گذشته تاکنون حدود چهار هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل استان اضافه شده و خیابان‌های شهر یاسوج در آینده‌ای نزدیک جوابگوی این حجم ترافیک نبوده و با این افزایش ترددها یقینا تصادفات هم افزایش می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وجود اتباع بیگانه در سطح استان گفت: اتباع بیگانه در سطح استان ما وجود دارد اما در حدی نیستند که احساس خطر کنیم با این وجود، این افراد حق فعالیت در استان را ندارند و این حق جوانان استان است که در فرصت‌های شغلی به کار گرفته شوند.

سردار انصاری افزود: با راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد در حال حاضر در شهرهای استان کمتر از ۲۰ نفر معتاد متجاهر داریم و برای مثال شهرستان باشت یکی از شهرهای پاک در استان است.

وی در ادامه با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: این تعداد نشان از افزایش ۲۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی در سطح شهرها و روستاهای استان، گفت: کمتر از ۳۰۰ معتاد تزریقی و حدود ۳۵ معتاد متحجر در سطح استان وجود دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار