محنایی: نماینده این بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد مراتب اعتراض مسؤولان استان به روند پرداخت تسهیلات را به اطلاع مدیریت شعب بانک در استان فارس برساند.
کد خبر: ۴۷۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 13 August 2017
در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عملکرد بانک سینا در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی مناطق محروم اعتراض شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مجید محنایی در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به قرار داد سه جانبه میان استانداری، بانک سینا و دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اشاره و اظهار کرد: مبلغ اختصاص یافته بانک سینا برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی استان ۲۰۰ میلیارد ریال بود.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرار بود اگر این مبلغ جذب شد مجددا 200 میلیارد ریال دیگر به استان اختصاص داده شود اما تاکنون تنها 50 میلیارد از 200 میلیارد اولیه جذب شده که نماینده این بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد مراتب اعتراض مسؤولان استان به روند پرداخت تسهیلات را به اطلاع مدیریت شعب بانک در استان فارس برساند.

در ادامه اوجی مدیر شعب بانک سینا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 43 طرح اشتغالزایی در مناطق روستایی به ارزش 555 میلیارد ریال به بانک معرفی شد که متقاضیان 39 طرح به ارزش 428 میلیارد ریال به بانک مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: بانک از محل 35 طرح بازدید کرد و در نهایت مبلغ 56 میلیارد ریال برای 15 طرح اشتغالزایی در روستاها اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار