مدیر بانک ملی لیکک بهمیی با بیان اینکه اينكه نوع خدمات دهي بانك ها به سرعت و در همان لحظه توسط مشتريان ارزيابي مي شود، گفت: آنچه باعث اقبال مردم به بانك مي شود، نوع رفتارها و خدمات رساني همكاران است و در اين بين نقش روساي شعب بسيار تعيين كننده مي باشد
کد خبر: ۴۷۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 14 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد احسان جاوریان افزود :کسب ارتقا درجه شعبه که حاصل تلاشهای مجموعه همکاران در سال ۹۵ که در راستای خدمات رسانی به همشهریان و رتبه ۲کشوری در خدمات رسانی به مشتریان بوده است به همشهریان عزیز تبریک عرض می نماییم .

وی با بیان اینکه اينكه نوع خدمات دهي بانك ها به سرعت و در همان لحظه توسط مشتريان ارزيابي مي شود، گفت: آنچه باعث اقبال مردم به بانك مي شود، نوع رفتارها و خدمات رساني همكاران است و در اين بين نقش روساي شعب بسيار تعيين كننده مي باشد به طوري كه با ايجاد محيط صميمي، دوستانه و گروهي در شعب مي توانند به بهترين شكل به مشتريان خدمت داده و موجب رضايت آن ها شوند.

با توجه به موفقیت کسب شده از مدیریت اداره امور شعب استان انتظار می رود که در راستای تقویت نیروی انسانی در جهت خدمات رسانی بهتر در شهرستان بهمیی نگاه بیشتری به کمبود نیروی انسانی در این بانک نماید تا سرعت خدمات رسانی و طرح تکریم ارباب رجوع و میزان رضایت مندی بیشتر شود .
 
کسب رتبه ۲کشوری بانک ملی شعبه بهمیی در خدمات رسانی به مشریان و ارتقا درجه شعبه 
برچسب ها: بانک ملی،بهمئی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار