چند روز است که آب شرب شهر دیشموک قطع می باشد.پیگیری ها حاکی از این است که پمپ منبع آب شهر دیشموک سوخته است.
کد خبر: ۴۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 14 August 2017
چند روز است که آب شرب شهر دیشموک قطع می باشد.پیگیری ها حاکی از این است که پمپ منبع آب شهر دیشموک سوخته است.

علت سوختن پمپ آب را از رئیس اداره آب شهر دیشموک جویا شدیم و آقای افسون مسئوال اداره آب فای شهری دیشموک گفت: پمپ آب شهر دیشموک به علت نوسان برق سوخته است.!

مسئول اتفاقات برق دیشموک در جواب این مسئول گفت: برق ما مشکل ندارد و سوختن پمپ آب ناشی از مسئله نوسان برق نیست!

پایداری آب شرب شهر دیشموک تا ۶ ماه آینده/ مشکل قطعی آب شهر تا ۲۴ ساعت آینده برطرف می‌شود

داریوش فقهی پور رئیس اداره آبفای شهری شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در جهت اطلاع رسانی، اظهار کرد: خبرنگاران همیشه هم پای مسئولان و در جهت خدمت به مردم در همه ی عرصه ها حضور دارند.

وی در خصوص مشکلات آب شهر دیشموک و قطعی چندروزه آب این منطقه، اضافه کرد: به واسطه مشکلات موجود در بحث پمپ های آب در سه ماه اخیر بیش از۲۰۰ میلیون تومان خسارت مالی به تاسیسات آب منطقه وارد شده است.

فقهی پور گفت: با این وجود به هیچ وجه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچنان برای خدمت به مردم و رفع معضلات، مصر بوده و پر تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه، نیروهای اداره آبفای دیشموک و حتی شهرستان بعد از سوختن پمپ و قطعی آب، بلافاصله دست به کار شدند، خاطرنشان کرد:‌ وظیفه خود میدانیم که در اسرع وقت معضل موجود را برطرف و مشکل بی آبی را در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم، مرتفع کنیم.

فقهی پور در خصوص حفر چاه آب شرب برای شهر دیشموک هم اذعان کرد: برای پایدار کردن آب سالم شرب شهر دیشموک در حال انجام مراحل کار هستیم.

وی از حل شدن مشکل آب شرب شهر دیشموک ظرف 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: چاه جدید آب شرب سالم شهر در هفته دولت کلنگ زنی و ظرف شش ماه آینده ان شاء الله به بهره برداری می رسد.

خبرنگار در بازدید که صبح امروز از محل منبع اب داشت، فعالیت پرتلاش مسئولان اداره آب و حتی حضور نیروهای اتفاقات برق و بخشداری را مشاهده کرد.

مسئولان ادارات متولی در تلاش هستند تا ان شاء الله در اسرع وقت مشکل مذکور برطرف شود و آب وارد مدار شود./پایگاه خبری کهگیلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار