نمایشگاه عکس “رنج ها و گنج های کهگیلویه و بویراحمد” شامل آثاری از عکاسان استان کهگویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 14 August 2017
به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی ،این نمایشگاه با حضور علی مطهری نایب ریس مجلس شورای اسلامی، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا ، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت ومحمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ،افتتاح شد.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در حاشیه این نمایشگاه با تقدیر از هنرمندان حوزه هنری استان بخاطر برگزاری این نمایشگاه گفت:معرفی برخی از ظرفیت ها و محرومیت های کهگیلویه بویراحمد به مسئولان کشور را مدیون هنرمندان هستیم.

غلام محمد زارعی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد استعداد های فراوانی در زمینه هنر دارد اظهار کرد: تمام تلاشمان را برای رشد هنرمندان استان بکار می گیریم و با تمام توان آنها را حمایت خواهیم کرد.

عضو کمسیون صنعت ،معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی افزود:دستگاهای دولتی باید به کمک هنرمندان استان ظرفیت های معرفی نشده کهگیلویه بویراحمد را در قالب (عکس ،خبر ،فیلم ،مستند و… )به کشور معرفی کنند.

وی ازهنرمندان به عنوان صاحبان ظرفیت های بالا یاد کرد و اظهار داشت: هیچ استانی و هیچ کشوری پیشرفت نمی کند مگر با اتکاء به منابع انسانی و امروز پیشرفت های کشورهای جهان مرهون اتکا به همین منابع انسانی است .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هنر جلوه ای از جلوه های الهی است که در روح و اندیشه انسان های خاص وجود دارد و جایگاه هنرمندان جایگاه بسیار بالایی است که همه باید شأن و منزلت هنرمندان را پاس بداریم.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه بویراحمد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنرعکاسی بصورت مستقیم وغیرمستقیم می تواند نقش ایفا کند ابراز داشت:هنرمندان عکاس با نمایش مفاهیم و ظرفیت های جوامع مختلف، می تواند فرصت مناسبی برای مطالعه جوامع گوناگون ایجاد کنند.

برپایه این گزارش ،در حاشیه این نمایشگاه لوح سپاسی از سوی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی تهیه شده بود که با حضور مسولان حاضر از این چهارهنرمند عکاس تجلیل بعمل امد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار