هادی زارع پور : امروز بخش مهمی از مشکلات آموزش و پرورش مربوط به مسائل مالی است که با توجه به تجربه وزیر پیشنهادی در این زمینه ، امیدواریم مجلس با رای اعتماد به وی ، شرایط مطلوب تر خدمت به جامعه فرهنگی را مهیا نماید.
کد خبر: ۴۷۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 14 August 2017
به معرفی وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزراتخانه ها ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در اظهار نظری گفت : گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای آموزش و پرورش از تعهد ؛ تخصص و تجربه34ساله برای عرصه تعلیم وتربیت برخوردار است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی زارع پور افزود : گزینه پیشنهادی ریاست محترم جمهور برای وزارت آموزش وپرورش فردی مومن-متعهد-متخصص-مهذب ومتخلق به اخلاق حسنه واز همه مهمتر با نگاه اصلاحی ومجرب را پیشنهاد داده اند که با حضور ایشان گامهای تعالی آموزش وپرورش طی خواهد شد.
زارع پور گفت : سید محمد بطحائی از سوابق و تجربیات 34ساله در آموزش وپرورش برخوردار است وبویژه حضور ایشان در معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی وتجاربی در خارج از این عرصه نظیر ریاست مرکز نظارت راهبردی سازمان برنامه وبودجه کشور ظرفیتی ارزشمند برای مدیریت جامع در آموزش وپرورش است.
وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از مشکلات آموزش وپرورش مربوط به بخشهای مالی واعتبارات است گفت:امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در این شرایط خاص وحساس عرصه آموزش وپرورش با رأی اعتماد به فردی که تخصص وتجربه ویژه وارزشمند دارد شرایط خدمت مطلوب تر به جامعه فرهنگیان را فراهم نمایند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: وی مراحل مختلف مدیریتی را به خوبی طی کرده است وریاست محترم جمهور با توجه به شناخت کافی نسبت به مسائل آموزش وپرورش ایشان را پیشنهاد کرده است.
هادی زارع پور گفت:سابقه مدیریتی –تجربه وتعامل سیدمحمد بطحائی با سازمان برنامه وبودجه یک فرصت برای آموزش وپرورش است.
وی گفت:نظر به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس امیدوارم خانه ملت به گزینه پیشنهاد ریاست محترم جمهور اعتماد کنند تا ساماندهی برای عرصه تعلیم وتربیت انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار