ورودی شهر به دلیل تردد زیاد خصوصا از سمت منطقه گردشگری چشمه بلقیس به یکی از نقاط خطرناک و حادثه خیز تبدیل شده بود. بر همین اساس شهرداری چرام تکمیل پروژه را در دستور کار خود قرار داد ، بلکه یکی از پپروژه های قدیمی و چالش برانگیز را به پایان برساند.
کد خبر: ۴۷۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴ 15 August 2017
یکی از پروژه های نیمه تمام که سال های زیادی هم از شروع به کار آن می گذرد اما هنوز به بهره برداری نرسیده است ، پروژه تعریض و آسفالت نمودن ورودی شهر چرام از سمت چشمه بلقیس است. این ورودی شهر به دلیل تردد زیاد خصوصا از سمت منطقه گردشگری چشمه بلقیس به یکی از نقاط خطرناک و حادثه خیز تبدیل شده بود. بر همین اساس شهرداری چرام تکمیل پروژه را در دستور کار خود قرار داد ، بلکه یکی از پروژه های قدیمی و چالش برانگیز را به پایان برساند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تیموری فر شهردار چرام با اشاره به عملیات اجرایی ورودی شهر چرام از طرف کره شهبازی و چشمه بلقیس گفت:طول این ورودی ۶۰۰متر می باشد که بعداز سالها بلاتکلیفی خوسبختانه به سرانجام خوبی رسید.
شهرداری چرام یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان استانی و شهرستانی را  طبق وعده دو هفته پیش را مرتفع و عملیات ورودی شهر چرام از طرف کره شهبازی(شهرک)را تعریض و آسفالت کرد.
تصاویری ورودی قبل از اجرای پروژه
در بازدیدی که چندوقت پیش سرپرست فرمانداری و شهرداری چرام از این پروژه مهم یعنی ورودی شهر را داشتند تاکید شد که با توجه به اهمیت ورودی شهر در کاهش تصادفات و نقش مهم آن برای گردشگران در نگاه اول به یک شهر ،عملیات تعریض و آسفالت این ورودی توسط شهرداری چرام به اتمام برسد.
تیموری فر شهردار چرام با اشاره به عملیات اجرایی ورودی شهر چرام از طرف کره شهبازی و چشمه بلقیس گفت:طول این ورودی ۶۰۰متر می باشد که بعداز سالها بلاتکلیفی خوسبختانه به سرانجام خوبی رسید.
وی بیان کرد:برای تکمیل این ورودی و زیباسازی آن ،عملیات اجرایی بلوار سط ،روشنایی، درختکاری و چمن کاری آن به پیمانکار واگذار شده و انشالله تکمیل و اتمام این پروژه در جهت رفاه شهروندان خواهد بود.
شهردار چرام گفت:کارهای عمرانی خوبی در شهر آغاز شده که با اتمام این کارها امیدواریم در شهر تحول خوبی ایجاد شود و موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز را فراهم کنیم.
 تصاویر ورودی پس از اجرای پروژه
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار