ساعتی پیش باغات روستای االقچین سفلی از توابع شهر چرام دچار آتش سوزی شد و تلاش مردم برای خاموش کردن آتش همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۷۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 14 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از کبنانیوز ,در ادامه آتش سوزی های سریالی در چرام,ساعتی پیش آتش به جان باغات روستای القچین سفلی چرام افتاد و الاش باغداران و مردم محلی با دست خالی و همان شیوه های سنتی همچنان ادامه دارد.

دهیار روستای القچین سفلی که در محل آتش سوزی و همیار مردم برای مهارآتش است با انتقاد از نبود آتش نشانی و عدم توجه مسئولان بیان کرد:این آتش سوزی موجب ازبین رفتن گونه های گیاهی و همچنین درختان انار,انگور و انجیر شده و خسارات زیادی به باغداران وارد شده.

جمالی دبیربحران فرمانداری چرام در گفت و گو با کبنا ضمن تائید این آتش سوزی گفت:شهرستان چرام از نبود آتش نشانی مستقل و مجهز تاکنون دچار خسارات زیادی شده و تاکنون رایزنی های زیادی برای ایجاد این مهم انجام شده است.

وی بیان کرد:دستگاه های آتش نشانی شهرداری چرام هم مدت زیادی است که خراب می باشد.

افسردیر بخشدار مرکزی چرام با بیان اینکه در تلتش هستیم تا این آتش خاموش شود تاکید کرد:هماهنگی هایی با دهیاری روستای شیخ حسین انجام دادیم تا ماشین آتش نشانی این دهیاری برای مهار آتش به محل آتش سوزی اعزام شود.
 
باغات اطراف شهر چرام در آتش + تصاویر

به گزارش خبرنگار کبنا از چرام,این شهرستان و بخصوص بخش مرکزی که دارای باغات فراوان و کشاورزی می باشد سالهاست زحمات کشاورزان به دلیل نبود آتش نشانی بخصوص در تابستان دچار آتش سوزی های عمدی و غیرعمدی می شود.

آتش سوزی باغات شمس أباد چرام در سال گذشته به علت نبود آتش نشانی موجب خسارات زیادی به باغداران شد.

در ۴سال گذشته و در جلساتی که استاندار و مجموعه معاونین به چرام می آمدند بحث ایجاد ساختمان و دستگاه های مجهز آتش نشانی در دستور کار بوده اما هیچگاه این وعده ها عملی نشد.

براساس این گزارش ,همچنان آتش سوزی در باغات روستای القچین سفلی در ۱کیلومتری چرام ادامه دارد و مردم با دست خالی در حال مهار آتش هستند.

تصاویر تکمیلی:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار