استاندار و نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدارهایی با برخی مسئولین مربوطه در تهران پیگیر پروژه ی پتروشیمی دهدشت شدند.
کد خبر: ۴۷۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 14 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمیی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به منظور تامین تسهیلات مورد نیاز پتروشیمی دهدشت صبح امروز در دو دیدار جداگانه با رییس صندوق توسعه ملی و همچنین مدیرعامل بانک سپه کشور دیدار و گفتگو کرد.

سید موسی خادمی در این دیدار از نیاز 300 میلیون یورویی پتروشیمی دهدشت برای تکمیل و راه اندازی خبر داد و گفت: یکی از اولویتهای دولت در استان تکمیل و سامان دادن طرحهایی است که از سالهای دور راکد مانده اند.

استاندار پتروشیمی دهدشت را یکی از طرحهای مورد مطالبه مردم منطقه دانست و افزود: در تلاشیم منابع مورد نیاز این طرح مهم و استراتژیک از طریق صندوق توسعه ملی تامین شود.

خادمی نتیجه این نشست را رضایت بخش توصیف کرد و گفت:رییس صندوق توسعه ملی برای کمک به طرحهای مهم استان از جمله پتروشیمی دهدشت قول مساعد داد.

استاندار در دیداردیگر امروز با مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک سپه کشور نیز توجه به زیر ساختهای کهگیلویه وبویراحمد را گامی مهم و اساسی در جهت توسعه همه جانبه استان برشمرد و گفت: امروزه کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ظرفیتها و پتانسلیهای بالای خدادادی و طبیعی مستعد تبدیل شدن به قطب مهم اقتصادی و گردشگری در جنوب کشور است.

استاندار از مدیرعامل بانک سپه کشور خواست با تامین اعتبار مورد نیاز این پتروشیمی زمینه تسریع در روند اجرای این طرح مهم را فراهم کند.

در این دیدار محمد رضا چغازردی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک سپه کشور بر پیگیری های لازم از طریق مجری و سرمایه گذار طرح و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز طرح پتروشیمی دهدشت تاکید کرد و قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار