مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ گزارشی مبنی بر قطعی برق در این شهرستان وجود ندارد و تمامی مشترکین برق از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۷۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 16 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،" اسماعیل یوسفی " به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: باوجود تندباد شدیدی که روز گذشته سه شنبه بیست چهارم مردادماه شاهد بودیم اکنون تمامی مشترکین برق در این شهرستان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تمامی شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در شهرستان بویراحمد هوایی بوده و در زمان تندبادها و بارش های شدید امکان قطعی برق طولانی مدت وجود دارد، اظهارداشت: کمتر از 24 ساعت از وزش تندبادهای شدید تابستانه گذشته و تمامی مشترکین برق در این شهرستان از برق مطمئن برخوردار هستند.

مدیر برق ناحیه بویراحمد افزود: متاسفانه بدلیل رعایت نکردن برخی نکات ایمنی از سوی برخی شهروندان بویژه مغازه داران شهر یاسوج، روز گذشته برخی سایه بان های جلوی مغازه آنها را تندباد به شبکه های فشار متوسط و ضعیف زده که سبب قطع برق شد.

یوسفی، وجود درختان در شبکه های فشار ضعیف برق در شهر یاسوج را از دیگر عوامل قطع برق در تندبادهای روز گذشته عنوان و یادآورشد: از شهرداری این شهر می خواهیم همکاری های بیشتری با مدیریت برق شهرستان بویراحمد جهت شاخه زنی درختان داشته باشند.

وی تاکید کرد که تمامی مشترکین برق در شهرستان بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، حدود 90 هزار اشتراک برق در شهرستان بویراحمد وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار