نیک اقبالی عنوان کرد: از مجموع یک هزار و 839 طرح کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 555 مورد عمرانی افتتاحی و 284 مورد نیز عمرانی کلنگ‌ زنی بود.
کد خبر: ۴۷۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 16 August 2017
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی این استان در سه سال گذشته 23 هزار و 450 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، پژمان نیک اقبالی روز چهارشنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این اعتبار مربوط به دهه فجر سال 1392 تا دهه فجر سال 1395 است که 13 هزار و 850 میلیارد ریال آن مربوط به طرح‌های افتتاحی و 9 هزار و 590 میلیارد ریال نیز مربوط به طرح‌های کلنگ زنی استان بود.
وی افزود: در این مدت یک هزار و 839 طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا کلنگ ‌زنی شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این تعداد طرح یک هزار و 580 مورد عمرانی و 259 مورد نیز اقتصادی بوده است.
نیک اقبالی عنوان کرد: از مجموع این یک هزار و 839 طرح کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 555 مورد عمرانی افتتاحی و 284 مورد نیز عمرانی کلنگ‌ زنی بود.
وی ابراز داشت: برای اجرای طرح‌های عمرانی افتتاحی و کلنگ‌ زنی کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته 12 هزار و 580 میلیارد ریال و برای اجرای طرح‌های اقتصادی افتتاحی و کلنگ ‌زنی استان در این مدت 10 میلیارد و 860 میلیون ریال هزینه شده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزار و 98 فرصت شغلی از سال 1392 تا 1395 با افتتاح و یا کلنگ‌ زنی این یک هزار 839 طرح عمرانی و اقتصادی در استان ایجاد شد.
نیک اقبالی اظهار داشت: به دلیل نزدیک بودن هفته دولت (2 تا هشت شهریور) باید دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد لیست طرح‌های اولویت دار افتتاحی و یا کلنگ‌ زنی خود در این هفته را هر چه سریعتر به استانداری استان ارائه دهند.
وی افزود: در این صورت برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم برای افتتاح و یا کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت سال جاری کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب‌تری انجام می‌شود.
نیک اقبالی بیان کرد: از مجموع کارخانه‌های آسفالت موجود در کهگیلویه و بویراحمد تنها یک مورد دارای گواهینامه استاندارد است.
وی عنوان کرد: باید دیگر کارخانه‌های آسفالت کهگیلویه و بویراحمد نیز در اسرع وقت نسبت به دریافت گواهینامه استاندارد اقدام کنند تا طرح‌های عمرانی این استان به طور استانداردتری اجرا شوند.
نحوه اجرای 48 طرح عمرانی شهرستان کهگیلویه در حوزه‌های مختلف در این نشست بررسی شد که 34 مورد فعال، 12 مورد تعطیل یا متوقف و 2 مورد نیز افتتاحی بود.
کیفیت اجرای 45 طرح از مجموع این 48 طرح عمرانی بررسی شده خوب و سه طرح نیز ضعیف بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار