وجود پدیده طوفان گرد و خاک، رگبار و بارش باران در بعد از ظهر‌ امروز موجب خسارتی همچون قطعی برق، تلفن و خطوط اینترنت و همچنین شکستگی درختان در این شهرستان شد.
کد خبر: ۴۷۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 16 August 2017
رئیس اداره هواشناسی گچساران گفت: باد با سرعت 86کیلومتر در ساعت شهر دوگنبدان را درنوردید.

به گزارش تابناک کهگیلوی و بویراحمد ، احسان کوهکن با اشاره به شدت و وزش تند باد همراه با رعد و برق و بارش باران در شهرستان گچساران اظهار کرد: سرعت وزش باد در بالاترین میزان 86 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

رئیس اداره هواشناسی گچساران که با فارس گفتگو می کرد ، افزود: پدیده طوفان و گرد و غبار در این شهر همراه با رعد و برق و بارندگی‌ در این شهرستان همراه است.

این مسوول با اشاره به پدیده طوفان و رگبار همراه با باران گفت: با وجود این پدیده دمای هوای این شهرستان کاهش یافته است.

وی تصریح کرد که با ورود سامانه جدید به آسمان این استان و تقویت جریان‌های جنوبی وضعیت هوا تا پایان هفته با باران‌های رگباری و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کوهکن خاطرنشان کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی و تقویت جریانات جنوبی، وضعیت جوی گچساران تا پایان هفته علاوه بر ابرناکی، شدت وزش باد رگبار و افزایش ابر را در بعد از ظهرها پیش‌بینی می‌شود.

کوهکن تاکید کرد: شهروندان از قرار گرفتن در کنار رودخانه‌های فصلی جدا خودداری کنند چرا که امکان طغیان رودخانه وجود دارد.

وی افزود: درخواست دیگری که از شهروندان داریم این است که خودروهای خود را در زیر ساختمان‌های بلند به دلیل پرت شدن اشیاء بر روی آنها قرار دهند.

لازم به توضیح است ، وجود پدیده طوفان گرد و خاک، رگبار و بارش باران در بعد از ظهر‌ امروز موجب خسارتی همچون قطعی برق، تلفن و خطوط اینترنت و همچنین شکستگی درختان در این شهرستان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار