هادی زارع پور:ضرورت دارد واگذاری خودرو به فرهنگیان با محوریت کیفیت-تنوع خودرو و تسهیلات با اقساط مناسب انجام گیرد.
کد خبر: ۴۷۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 17 August 2017
واحد تعاون در آموزش و پرورش یکی از مهمترین بخش های این نهاد است که تاثیر مستقیمی بر موضوعات اقتصادی جامعه فرهنگیان دارد . پس از راه اندازی صندوق ذخیره فرهنگیان ، این واحد به عنوان رابط اصلی بین فرهنگیان و متولیان صندوق مذکور محسوب می شود.
شرکت لیزینگ خودرو هم با توجه به سیاست های صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام به فروش اقساطی خودرو به فرهنگیان می نماید . در این خصوص اقداماتی صورت گرفته که موفقیت یا عدم موفقیت آن را باید در گزارشی جداگانه و از طریق کسب نظر فرهنگیان پیگیری کرد اما به عنوان برخ هماهنگی ها در این زمینه مسئولان اداره تعاون آموزش و پرورش استانهای منطقه 5 شامل اصفهان - بوشهر - خوزستان - چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گردهم آمدند.
در این آئین که برخی مسئولان شرکت لیزینگ و نمایندگان صندوق ذخیره فرهنگیان این استانها حضور داشتند مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:ضرورت دارد واگذاری خودرو به فرهنگیان با محوریت کیفیت-تنوع خودرو و تسهیلات با اقساط مناسب انجام گیرد.
 
 توصیه لیزینگی به گردهمایی مسئولان تعاون منطقه 5 در یاسوج

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ هادی زارع پور گفت : در سال 92 تعداد  120 دستگاه – در سال 93 تعداد 140 دستگاه - در سال    94 تعداد 150 دستگاه و در سال 95 تعداد 170 دستگاه خودرو با تسهیلات به فرهنگیان واگذار شد.
اردشیر یاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان هم گفت : این نشست با هدف برنامه ریزی برای رفاه بیشتر فرهنگیان در ارائه خدمات و واگذاری خودرو برگزار شد.
صیامی مدیر بازرگان و قراردادهای شرکت لیزینگ هم گفت : افزایش کیفیت و تنوع محصولات اولویت اصلی برنامه توزیع خودرو بین فرهنگیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار