عدل هاشمی خطاب به مسئولین برق استان
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ، لنده در مجلس شورای اسلامی : از مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم برنامه های زمانبندی شده در حوزه توزیع برای رفع مشکلات برقی شهرستان بهمیی را بزودی تحویل نماینده مردم بدهند.
کد خبر: ۴۷۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 17 August 2017
بخش اصلی از شهرستان بهمئی در منطقه ی گرمسیری قرار دارد که تعداد ماه های گرم سال در آن به نسبت زیاد بوده و البته با تاثیر از گرمی و شرجی هوای خوزستان ، نیاز به وسایل سرمایشی قوی ، بسیار جدی و لازم است.
استفاده از وسایل سرمایشی متناسب با آب و هوای به شدت گرم شهرستان بهمئی نیازمند تامین برق به صورت پایدار است.
در همین رابطه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ، اقداماتی در خصوص تامین برق مطمئن و پایدار در این شهرستان انجام داده است اما این اقدامات تاکنون نتوانسته خیال مردم و مسئولین را برای برخورداری از برق مطمئن ، راحت کند تا جایی که نماينده كهگيلويه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه برنامه زمان بندي شده شركت توزيع برق استان براي رفع مشكل قطعي برق شهرستان بهمئي شده است .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمي پور گفت: با وجود تلاش هایي که شده همچنان شاهد قطعي برق در اين شهرستان هستيم كه البته بخشي از مشكلات آن به استان خوزستان بر مي گردد.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش های از سوی مسئولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط شکل گرفته و باید برای سرعت بخشی به راه اندازی ایستگاه برق بهمئی این تلاش ها شدت بیشتری به خود بگیرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت : از مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم برنامه های زمانبندی شده در حوزه توزیع برای رفع مشکلات برقی شهرستان بهمیی را بزودی تحویل نماینده مردم بدهند.

هاشمی پور تصريح كرد: شهرستان بهمئی دارای مشکلاتی در حوزه برق بوده که برای رفع این مشکلات بایستی ایستگاه 132 کیلوولت راه اندازی بشود.

وی با بیان اینکه راه اندازی ایستگاه 132 کیلوولت بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید توسط شرکت برق منطقه ای خوزستان به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: بدون شک با شروع بکار وزارت مهندس بیطرف وزیر دولت دوازدهم تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه حیاتی بکار خواهم گرفت.

وی پیشرفت فیزیکی ایستگاه 132 کیلوولت بهمیی را 40 درصد عنوان و تصریح کرد: بطور ویژه این پروژه را تاحصول نتیجه پیگیری و به فعالیت عمرانی آن شدت خواهیم بخشید.

نماينده كهگيلويه بزرگ تاكيد كرد : با همكاري مسئولان استاني و همراهي مديران وزارت نیرو، ان شاءالله شاهد رفع اين مشكل خواهيم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار