رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 35 کيلو گرم ماده مخدر از نوع حشیش در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت خبر داد .
کد خبر: ۴۷۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 17 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "سعيد بالش زر" در اين خصوص گفت : روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی در شهرستان باشت ، در محور مواصلاتی شهرستان رستم در استان فارس به شهرستان باشت با اجراي ايست و بازرسي ، اقدام به کنترل خودرو هاي عبوري کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران ، مقدار 35 کیلو گرم ماده مخدر از نوع "حشیش" که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده بود ، کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد در پایان ، از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان بايد ياريگر پليس در تأمين امنيت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان را از طريق تماس با تلفن 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار