رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک : بعد از این سانحه، تیم اور‍ژانس مرکز درمانی دیشموک خدمات رسانی کرده و سریعا مصدومان را به درمانگاه انتقال و بلافاصله به دهدشت اعزام کرد.
کد خبر: ۴۸۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 18 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دختر دانشجوی دیشموکی دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج در سانحه تصادف موتورسیکلت در دیشموک، جان خود را از دست داد.

علیرضا افروغ رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد:‌ عصر روز گذشته یک دختر جوان دیشموکی به همراه عموی خود از منطقه سرحد به سمت شهر دیشموک در مسیر بازگشت؛ در جاده ای با شیب تند دچار سانحه ی سقوط به ته دره شد.

وی افزود: بعد از این سانحه، تیم اور‍ژانس مرکز درمانی دیشموک خدمات رسانی کرده و سریعا مصدومان را به درمانگاه انتقال و بلافاصله به دهدشت اعزام کرد.

افروغ تصریح کرد: متاسفانه دختر جوان به دلیل شدت ضربه وارده ناشی از این سانحه، در بیمارستان دهدشت جان خود را از دست داد.

گفتنی است خانم عاطفه ناصری از دیشموک و دانشجوی ترم سه رشته حسابداری دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج و تابستان امسال را در حال گذراندن دوره کارورزی در اداره آموزش و پرورش دیشموک، بوده است.

بنتبر این گزارش این جاده فاقد علائم راهنمایی و رانندگی بوده و حتی گاردریل در این مسیر وجود ندارد.
 
مرگ دختر دانشجوی دیشموکی در تصادف موترسیکلت + تصویر 

همچنین فقط در این منطقه” سقوط از پل” تا کنون بیش از سه نفر در سانحه سقوط وسائط نقلیه جان خود را از دست دادند.

البته در مسیر دیشموک به سرحد تصادفات زیادی در سالهای اخیر صورت گرفته که باعث مرگ بسیاری از مردم شد.

باوجود این همه حوادث در این منطقه؛ عدم توجه مسئولان به نصب گاردریل و علائم رانندگی جای سوال دارد؟!

از مسئولان محترم و دستگاههای متولی انتظار می رود در نصب علائم راهنمایی و رانندگی بلکه حتی نصب گاردریل در جاده های پر پیچ و خم و خطرناک دیشموک توجه ویژه کنند و بیش از این نگذارند مردم در خطر بوده و یا خدای ناکرده جانشان را از دست دهند./پایگاه خبری کهگیلویه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار