«مجتبی پیشاهنگ» دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در وزن 61 کیلوگرم رشته کشتی آزاد توانست مدال نقره این المپیاد ورزشی را تصاحب کند.
کد خبر: ۴۸۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 19 August 2017
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «مجتبی پیشاهنگ» دانشجوی این دانشگاه عنوان نایب قهرمانی المپیاد ورزشی دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در رشته کشتی آزاد را کسب کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نوروز هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست و سومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در 2 بخش آقایان و بانوان در اراک برگزار شد.
وی افزود: «مجتبی پیشاهنگ» دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در وزن 61 کیلوگرم رشته کشتی آزاد توانست مدال نقره این المپیاد ورزشی را تصاحب کند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 2 هزار و 574 دانشجو از دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور شامل یکهزار و 434 آقا و یکهزار و 140 خانم در این المپیاد ورزشی حضور داشتند.
هاشمی عنوان کرد: رقابت های بانوان از 14 تا 21 مرداد سال جاری و در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دوومیدانی و تکواندو برگزار شد.
وی ابراز داشت: رقابت های آقایان نیز از 24 تا 31 مرداد سال جاری و در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دوومیدانی، تکواندو و کشتی آزاد برگزار می شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی شامل ایجاد روحیه شور و نشاط بین دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور، توجه به ورزش در حوزه های همگانی و قهرمانی، شناسایی ورزشکاران مستعد و غنی سازی اوقات فراغت این دانشجویان بوده است.
هم اینک یکهزار و 600 دانشجوی پسر و دختر در 2 بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و در 6 رشته در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌ کنند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار