رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی با سوابق ارزنده-تخصص-تعهد وتجربه کارآمد در این عرصه گسترده وپرمخاطب بیانگر اعتماد به توانمندی ویژه برای خدمت به وزارت مربوطه در دولت تدبیر وامید است.
کد خبر: ۴۸۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 20 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، اولین مدیر کل این استان است که برای وزیر جدید که توانست رای اعتماد مجلس را کسب کند ، پیام تبریک فرستاد.
متن پیام هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است:

برادر بزرگوار جناب آقای سیدمحمد بطحائی

وزیر محترم آموزش وپرورش

باسلام وتحیات؛

عرصه تعلیم وتربیت بستر ارزشمند انسان سازی وپرورش نیروی انسانی بعنوان محور توسعه است.بی شک تلاش در این عرصه مستلزم مدیریتی جامع با برخورداری از تعهد وتخصص است که به پشتوانه اعتماد نمایندگان شریف در خانه ملت انتخاب می شود.

رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی با سوابق ارزنده-تخصص-تعهد وتجربه کارآمد در این عرصه گسترده وپرمخاطب بیانگر اعتماد به توانمندی ویژه برای خدمت به آموزش وپرورش در دولت تدبیر وامید است.

به نمایندگی از سوی خود وهمه فرهنگیان دلسوز ومتعهد وفرهیخته استان کهگیلویه وبویراحمد، باتقدیر از خادمان درخانه ملت،انتخاب شایسته ومدبرانه حضرتعالی در عالی ترین وحیاتی ترین نهاد مقدس تعلیم وتربیت کشور که بشارت دهنده محیطی پویا وسرشار از شور ونشاط،تحول وامید خواهد بود را تبریک وتهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان،عزت وسربلندی همه خدمتگزاران به اسلام ونظام جمهوری اسلامی ومزید توفیقات جنابعالی را در جهت ارتقاء جایگاه شکوهمند آموزش وپرورش در دولت دوازدهم مسئلت می نمایم.

هادی زارع پور

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
 
اولین مدیر کل کهگیلویه و بویراحمدی که برای وزیر جدید پیام تبریک فرستاد + تصویر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
ام .بسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار