محمدی : برای مهار آتش سوزی تنها دو نفر از نیروهای عشایر و اداره منابع طبیعی حضور داشتند که دوستداران طبیعت شهرستان اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۴۸۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 21 August 2017
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از آتش سوزی کوه سفید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ذبیح‌الله محمدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید شهرستان لنده از ساعت ۱۳ بعدازظهر روز یکشنبه، ۲۹ مرداد ماه شروع و دو نفر از مردم عشایر کوه سفید طی تماس تلفنی اداره منابع طبیعی را خبر دادند.

وی افزود: آتش‌سوزی از ساعت ۱۳ شروع و در ساعت ۲۱ امشب مهار شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده خاطرنشان کرد: علت آتش سوزی هنوز نامشخص است و حدود سه هکتار جنگل و مرتع از جمله علوفه، درخت، بلوط و سرور کوهی طعمه حریق شده است.

محمدی عنوان کرد: برای مهار آتش سوزی تنها دو نفر از نیروهای عشایر و اداره منابع طبیعی حضور داشتند که دوستداران طبیعت شهرستان اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: اداره منابع طبیعی با کمبود نیروی انسانی روبه رو هستند و هم چنین نبود بالگرد برای ارتفاعات بالای کوه در شهرستان لنده وجوددارد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنده گفت: با وجود اعلام کمک به ادارات هیچ اداری برای مهار آتش سوزی کمک نکرده است.

محمدی اضافه کرد: دونفر از نیروهای منابع طبیعی برای اطمینان خاطر از مهار کامل آتش سوزی در بالای کوه نگهبانی می دهند و حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار