شهردار چرام در نشست شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد:
تیموری فرد معتقد است که یکی از مهمترین بخش های کاری خود را به تقویت فرهنگ شهر اختصاص داده به گونه ای که شهرداری چرام را یکی از ستون های اصلی مراسمات فرهنگی در این شهر بوده است و در این خصوص گفت : مرد را امتحان کنید به عملش نه به حرفش.
کد خبر: ۴۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 22 August 2017
شورای فرهنگ عمومی شهر چرام در حالی برگزار شد که بخش مهمی از این نشست به متاثر از پایان دوره ی شورای چهارم شهر و انتخاب شهردار از طرف شورای پنجم قرار داشت.
رحمت الله تیموری به عنوان شهردار ، شهر چرام در این نشست به بیان نکته نظرات خود پرداخت تا نشان دهد که از عملکرد کاری خود بسیار مطمئن و آن را قابل دفاع می داند.
تیموری فرد معتقد است که یکی از مهمترین بخش های کاری خود را به تقویت فرهنگ شهر اختصاص داده و در این کار هم کارنامه موفقی داشته است به گونه ای که شهرداری چرام را یکی از ستون های اصلی مراسمات فرهنگی در این شهر بوده است و در این خصوص گفت : مرد را امتحان کنید به عملش نه به حرفش.

در این نشست که آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی چرام قبل از انتخاب شهردار جدید بود ، رحمت الله تیموری فر گفت : شهردار یکی از ستون های اصلی در اجرای مراسمات فرهنگی شهر چرام است ، که مسمتر پای کار بوده است.

وی بیان کرد:اگر شورای جدید ما را انتخاب کرد در خدمت دوستان شورای فرهنگ عمومی کمافی السابق هستیم و گرنه دوست بعدی که شهردار شد می توانند در کارهای فرهنگی کمک کنند.

تیموری فر در پایان این نشست و همراه با خبرنگاران بازدیدی از طرح های فعال عمرانی در شهر چرام داشت و از نزدیک روند اجرایی آنها را بررسی کرد.
مسکن مهر
مسکن مهر چرام که این روزها آسفالت معابر آن شروع و در حال تکمیل شدن است اولین بازدید شهردار و خبرنگاران بود تیموری فر در این خصوص باتقدیر از نماینده مجلس ،استاندار و فرماندار به جهت همکاری برای عملیات اجرایی آسفالت مسکن مهر چرام گفت:تمامی خیابان ها و معابر مسکن مهر آسفالت می شود که چیزی قریب به ۴هزارتن آسفالت انجام شد.
 
شهرداری ستون اصلی مراسمات فرهنگی بوده است / شهردار باشم ، اولویتم اقدام فرهنگی خواهد بود + تصاویر 

پارک ولایت
مقصد بعدی پارک در حال احداث ولایت بود که کارگران در آن مکان مشغول کار بودند.شهر چرام علیرغم داشتن آب،فضای مناسب و هوای خوب اما متاسفانه تاکنون پارک مناسبی که در آن همه وسائل و امکانات تفریحی و ورزشی برای شهروندان مهیا شده باشد وجود نداشته است.

تیموری فر با اشاره به ضرورت احداث و آماده سازی این پارک که در نقطه مرکزی شهر است گفت:عملیات اجرایی و عمرانی این پارک توسط پیمانکار در حال کار است که با توجه به نزدیکی به مصلی و همچنین مرکزیت در شهر نقش مهمی سرگرمی و نشاط و سلامتی شهروندان دارد.
 
شهرداری ستون اصلی مراسمات فرهنگی بوده است / شهردار باشم ، اولویتم اقدام فرهنگی خواهد بود + تصاویر 

وی تصریح کرد:همه وسائل لازم برای نصب در این پارک از قبیل وسائل بازی کودکان و ورزشی و روشنایی آن خریداری شده و در انبار شهرداری موجود است.

شهردار چرام با اشاره به نقش ورزش در سلامتی شهروندان گفت:در این پارک زمین والیبال و چمن مصنوعی طراحی شده است و همچنین آلاچیق، سکو و فضای سبز مناسب برای استراحت شهروندان عزیز پیش بینی شده است.
ورودی شهر چرام
در ادامه این بازدیدها،به ورودی شهرک به چرام بازدیدی بعمل آمد که بعداز سالها بلاتکلیفی این ورودی تکمیل و آسفالت شد.

تیموری فر در خصوص این ورودی و نقش آن در زیباسازی گفت:طول این ورودی ۶۰۰متر می باشد که بعداز سالها بلاتکلیفی خوسبختانه به سرانجام خوبی رسید.

وی بیان کرد:برای تکمیل این ورودی و زیباسازی آن ،عملیات اجرایی بلوار وسط ،روشنایی،درختکاری و چمن کاری آن به پیمانکار واگذار شده و انشالله تکمیل و اتمام این پروژه در جهت رفاه شهروندان خواهد بود.
تعریض بلوار مرکزی
شهردار چرام با اشاره به تعریض بلوار مرکزی شهید دستغیب در مرکز شهر گفت:تعریض این بلوار مدت هاست در دستور کار شهرداری و شورای ترافیک استان بوده که با بررسی همه موارد از قبیل ضرورت اجرا ، کیفیت ، اعتبار لازم و مدت زمان اجرا عملیات اجرایی آن شروع شده است.
تیموری افزود : با تغییرات داده شده و با احتساب پیاده روها در دو طرف مسیرهای سواره رو ، این بلوار به سه قسمت با عرض ۲۰ متر شامل یک ۲۰ متر فضای سبز و دو ۲۰ متر جاده به همراه پیاده رو تبدیل می شود که علاوه بر حل نمودن مشکلات ترافیکی ، نمای زیبای شهری هم انجام می گیرد.

وی با اشاره به دیگر پروژه مهم در دست شهرداری چرام گفت:تعریض و ساخت بلوار ورودی به طرف مسکن مهر و دانشکده صنعت و معدن می باشد که با توجه به ازدیاد تردد در این مسیر خیلی اهمیت دارد.
تغییرات عمده در باغ چشمه بلقیس
شهردار چرام در این گفت و گو با مقایسه وضعیت قبل و بعد چشمه بلقیس در زمان ایشان گفت: همه شهروندان و گردشگران به خوبی تغییر را این باغ تفریحی احساس می کنند.
 
 شهرداری ستون اصلی مراسمات فرهنگی بوده است / شهردار باشم ، اولویتم اقدام فرهنگی خواهد بود + تصاویر

همچنین بوستان شهدای گمنام,ایجاد سایبان در گلزار آرامستان چرام و بهسازی و آسفالت خیابان شهدا و جدول گذاری آن که یکی از مسیرهای پرتردد درون شهری می باشد.

تیموری فربا تقدیر از رسانه ها و خبرنگاران شهر چرام در خصوص انعکاس خدمات شهری و همچنین خدمات دولت بیان کرد:تا آخرین لحظه خدمت در شهرداری چرام کارهای اجرایی و پروژه های در دست اقدام را در حد توان و زمان انجام می دهیم.

وی تصریح کرد:در این دوره شهرداری سعی براین بود که ضمن تعامل با همه دستگاه ها و نهادهاَ و همچنین حفظ احترام به همه شهروندان ,همچنین علیرغم همه فشارها و تهمت ها ,رعایت اخلاق و سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دادیم.
 
شهرداری ستون اصلی مراسمات فرهنگی بوده است / شهردار باشم ، اولویتم اقدام فرهنگی خواهد بود + تصاویر
 
گزارش و عکس : یاری زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار