غلام محمد زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین سفر استانی خود به کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 23 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، زارعی با بیان اینکه شریعتمداری با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدافی کلان در راستای رشد و توسعه صنعتی و تجاری کشور و به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته¬ای همچون کهگیلویه و بویراحمد دارد افزود: انتخاب کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان از دغدغه ایشان و نوید بخش خبرهای خوب برای شکوفایی و تحولی عظیم در صنعت استان خواهد بود.
وی گفت: شعار هفته دولت امسال تدبیر و امید برای تولید و اشتغال نامگذاری شده است که این خود گویای اهمیت زیاد بخش صنعت، معدن و تجارت و نقش آفرینی آن به عنوان عامل اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
زارعی با بیان اینکه طی چند سال گذشته بخش عمده‌ای از واحدهای صنعتی راکد و نیمه ‌فعال استان کهگیلویه و بویراحمد احیا شده و به چرخه تولید برگشته است اظهار کرد: با وجود پیگیری‌ های مستمر و شبانه ‌روزی و حمایت تمام‌ قد دولت یازدهم، این واحدهای راکد به چرخه تولید بازگشتند که امیدواریم این مهم در دولت دوازدهم تداوم بیشتری داشته باشد و سبب رونق اقتصادی و افزایش تولید استان شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: در راستای ریشه کن کردن معظل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص و تحصیل کرده استان و به صورت ویژه شهرستان های بویراحمد و دنا حمایت از سرمایه گذاران، رونق اشتغال و توسعه در مناطق مختلف استان را با جدیت دنبال خواهم کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دیدار با حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی ‌فقیه در استان، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی از جمله سینره و زردبند یاسوج و افتتاح روغن کشی گچساران، شرکت در نشست در شورای اداری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و دریدار با فعالین اقتصادی استان از مهمترین برنامه های سفر دو روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنج شنبه وارد کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
 
اولین وزیر دولت جدید که به کهگیلویه و بویراحمد می آید + زمان و برنامه سفر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
عجب برنامه هایی داره اقامه نمازحرکت به سمت اهوازحرکت به سمت گچساران استقبال درشیرازووووووخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
کهکیلویه مردمی خوب ،‌بااصالت و خون گرمی هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار