همزمان با هفته دولت صورت می گیرد ‌:
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلنگ زنی عملیات گازرسانی به ۵۶روستای شهرستان های دنا و بهمئی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال همزمان با اغاز هفته دولت انجام خواهد شد‌.
کد خبر: ۴۸۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 23 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رحمن خادم افزود : در استان ۵۷۲ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که با این حساب ۷۵ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی به اجرای پروژه گازرسانی به ۵۶ روستای شهرستان های دنا و بهمئی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه ها در قالب گازرسانی به مجموعه روستاهای سرآسیاب و ممبی (۳۸ روستا)،مجموعه روستاهای کت (۱۱ روستا) و گازرسانی به روستاهای سادات محمودی(۷ روستا) می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه دولت تدبیر و امید برای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار هم اشاره کرد و گفت:با شروع دولت یازدهم و چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید تعداد ‌‌‌۲۱۹ روستا به بهره برداری رسیده و با افتتاح پروژه گاز رسانی به این ۵۶ روستا در آینده نزدیک تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی به ۲۷۵ روستا افزایش خواهند یافت.
 
کلنگ زنی عملیات گازرسانی به 56 روستای شهرستان های دنا و بهمئی 

وی با بیان این که اجرای طرح گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانوار در برنامه پنجم توسعه آمده است٬ گفت: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید این است که کمترین امکانات رفاهی را برای مردم مناطق محروم فراهم کند.

گفتنی است ۱۹۳۸ خانوار باجمعیتی بالغ بر ۷۷۵۲ نفر در این ۵۶ روستا زندگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار