کد خبر: ۴۸۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 29 August 2017

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری کهگیلویه، به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ۱۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته دولت 16 پروژه با اعتبار 28 میلیارد تومان در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 13 پروژه با اعتبار 26 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌‌برداری رسید افزود: سالن یکهزار و 200 نفره ورزشی دهدشت با اعتبار 2 میلیارد و 300 مییلون تومان، مجتمع فرهنگی گلزار با اعبتار یک میلیارد تومان، بهسازی جاده‌های روستایی، ایستگاه پمپاژ آب دم دره و خط 2 مداره برق سوق به لنده را از مهمترین پروژه‌های بودند که امروز افتتاح شدند.

پوزش افزود: سه پروژه با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که حفر و تجهیز چاه آب شرب دیشموک با یک میلیارد و 200 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها بود.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: گازرسانی به 14 روستا در حومه شرقی و تعدادی از روستاهای در مسیر پروژه مهم گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا تکمیل و افتتاح شد.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی در بخش سوق، تصریح کرد: آسفالت روستاهای دزک و دوریزگان و جاده روستاهای بی‌بی زلیخایی، بردکشکی و طوف خیمه از توابع این بخش در حال انجام است.

پوزش پروژه بهسازی و تعریض جاده سوق به دهدشت را از دیگر کارهای عمرانی در سوق برشمرد و گفت: این جاده تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: در اجرای پروژه آبرسانی از سد کوثر شهر سوق در اولویت قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار