کد خبر: ۴۸۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 29 August 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت:همچنان آقای خادمی استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد کار خود را به عنوان نماینده عالی دولت در استان انجام می دهد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدبه نقل از پایگاه خبری چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه آیا در آینده استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند،بیان کرد: هیچ خبری در این رابطه نداریم و آقای خادمی همچون سنوات گذشته با قدرت کار خود را انجام می دهد.

وی افزود: هر تصمیمی دولت بگیرد برای ما مطاع است اما در حال حاضر هیچ موردی نیست و اطلاعات کافی هم نداریم.

محمدی عنوان کرد:همچنان آقای خادمی کار خود را به عنوان نماینده عالی دولت در استان انجام می دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار چرام مبنی بر آیا دولت برای تخصیص اعتبار و بازسازی جاده های بین شهری شهرستان ها همچون چرام دارد،عنوان کرد: از برنامه های این حوزه اطلاعات دقیقی در دسترس نداریم اما ما زیر ساخت‌های لازم متناسب با متوسط دولت در استان را نداریم اما با تعامل خوبی که میان مدیران اجرایی و نمایندگان شهرستان ها وجود دارد، اثراتشان را امروزه شاهد هستیم.

وی در پایان اضافه کرد: اما آن چیزی که در کشور و استان ما قابل مشاهده است،بحث تصادفات می باشد که مقصر آن ها علاوه بر عوامل و تاثیرات جاده ای خود راننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار