کد خبر: ۴۸۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 29 August 2017
هایده حافظ‌قرآن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه مواد غذایی فاسد و غیرمجاز سلامتی مردم را تهدید می‌کند، اظهار کرد: موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شده با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌های شهرستان در محل دفن زباله گچساران معدوم شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون 6500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته شامل رب، دلستر، نوشابه، مغز بادام و پسته، خرما، انواع آبمیوها و انواع لبنیات توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع‌آوری شد.

این مسوول در ادامه با اشاره به اینکه این مواد غذایی در صورت مصرف می‌توانست سلامتی شهروندان را به خطر بیندازد، عنوان کرد: مردم باید در هنگام خرید هر نوع ماده غذایی و خوراکی به درج تاریخ انقضاء و مصرف مواد خوراکی دقت کنند زیرا مواد غذایی فاقد برچسب تاریخ انقضاء و مصرف، تقلبی بوده و برای سلامتی مضر است.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی بر کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن نظارت کامل داشته، بیان کرد: بازرسان شبکه بهداشت هرگونه تخلف بهداشتی که سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد برخورد قاطع انجام می‌گیرد.

حافظ قرآن خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات مندرج در بسته بندی آن اعم از مواد تشکیل دهنده ، تاریخ انقضاء، پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و شماره تلفن کارخانه سازنده توجه کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت و تخلف بهداشتی را به سامانه 190 گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار