استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای تأمین استان گفت: به نهادهای امنیتی و انتظامی استان خواستیم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین حادثه دوگنبدان اقدام نمایند.
کد خبر: ۴۸۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 30 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای تأمین استان گفت: از نهادهای امنیتی و انتظامی استان خواستیم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین حادثه دوگنبدان اقدام نمایند.
سید موسی خادمی با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه و قتل دو نفر از هم‌استانی‌ها در شهر دوگنبدان، اظهار کرد: از نهادهای امنیتی و انتظامی استان خواستم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین این حرکت غیرانسانی و حادثه مرگ بار اقدام و نتیجه را به شورای تأمین استان ارائه دهند.

رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر ضرورت تأمین امنیت و آسایش مردم از دستگاه‌های امنیتی خواستند که با قاطعیت هر چه تمام‌تر عاملین این جنایت هولناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم استان و خانواده داغدار شده و چهره زشت در اذعان عمومی ارائه نموده است را دستگیر و تحویل مقامات قضایی نمایند.

خادمی همچنین از مجموعه دستگاه قضایی خواستند حداکثر همکاری را با نهادهای امنیتی و انتظامی در راستای دستگیری و مجازات عوامل این حادثه را داشته باشند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار