نحوه و شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان تشریح شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵ 31 August 2017
به گزارش ،تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهرام فرامندی سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان از آغاز ثبت نام جهت پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع تحصیلی کارشناسی نیم سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶(ترم مهرماه)، مرکز متبوع خود خبر داد و خاطرنشان کرد: ثبت نام از متقاضیان از یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا آخر وقت روز شنبه ۱۱ شهریورماه ۹۶ ادامه دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی به عنوان تنها مجری آموزش های عالی علمی کاربردی کشور در حوزه رفاه اجتماعی محسوب می شود و آماده پذیرش و ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در رشته های تحصیلی این حوزه در مقطع کارشناسی نیم سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶ (ترم مهرماه)، می‌باشد.
فرامندی تصریح کرد : رشته‌های تحصیلی آسیب شناسی اجتماعی- پیشگیری از اعتیاد، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی- خانواده، اصلاح و تربیت، رشته های تحصیلی مرکز آموزشی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، جهت پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی در نیم سال اول تحصیلی ۹۷-۹۶(ترم مهرماه)، را تشکیل می‌دهند. وی به روش گزینش دانشجو اشاره کرد و گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان ، با بیان اینکه "دفترچه راهنمای ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری شده است”، تاکید کرد: داوطلبان باید پس از مطالعه این دفترچه و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
به گفته وی، علاوه بر کلیه واجدین شرایط، همچنین دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۶ موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد نیز مجاز به انتخاب کدرشته محل می‌باشند.
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان در ادامه به داوطلبان توصیه کرد که پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه خود تهیه و آن را نگهداری کنند.
ایشان خاطرنشان کرد:تحصیل برای خانواده های معظم شاهد . جانبازان و ایثارگران رایگان می باشد و تسهیلات ویژه برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیزپیش بینی شده است .
وی از شرایط ویژه برای کارمندان و اعطای وام شهریه دانشجویی اشتغال آسان در حوزه رفاه اجتماعی خبر داد و افزود:این مرکز آمادگی دارد همه روزه جهت مشاوره از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر بصورت حضوری و یا تلفنی خدمات مشاوره ای ارائه نماید .
مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد هم اکنون با بیش از ۲۰ گروه تحصیلی به فعالیت خویش ادامه میدهد . آدرس یاسوج تلخسرو کوچه پیشگامان فرهنگ مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان شماره های تماس ۳۳۳۵۶۱۰۱ و ۳۳۳۵۶۱۶۲
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار